29 Ocak 2011 Cumartesi

Zoya Alegra

Bu oje pembe ojelerim arasında en sevdiğim oje diyebilirim.Renk tam olarak kırmızı tonlu fuşya olabilir.İçinde pembe cam kırıkları var gibi.Sürüldüğünde ojenin içine gömülmüş parıltılar oluyor bu çok güzel.Tırnağımda iki kat var.Üzerine de top coat kullandım.Yüzeyi tamamen pürüzsüz kuruyor.Orly nin Cosmic Fx koleksiyonunu da bu yüzden çok seviyorum.Hem pırıltının ötesinde bir parlaklık hemde silinirken kolay çıkması çok güzel.Son olarak gitti gidiyordaki Rio55 den bu ürünleri satın alabilirsiniz.



12 yorum:

  1. I just love Zoya polishes. I want all of them =)
    This one looks really good on you, and your nails are beautiful as well =)

    YanıtlaSil
  2. Renk gerçkten çok güzel ..:)

    YanıtlaSil
  3. ışıltılar süper ya:) ama almıycammmm pahalı oje almammmm yapmayın koymayın bunlarıııı:D

    YanıtlaSil
  4. Beautiful!
    This color looks amazing on you.

    YanıtlaSil
  5. recel gibi di mi <3
    sen benim dedigimi bi yap bununla gri ustune ;)

    YanıtlaSil
  6. bu tonları senden beklemezdim ama haksızlık ediyorsun bence çok yakışıyor sana.. ellerine yaptığın bakım da farkediliyor biliyor musun? Çok güzel görünüyo yahuuu

    YanıtlaSil
  7. colorfulbottle I love Zoya :D

    İrem tesekkür ederim

    Betül alacaksın alacaksn :D

    Deniz ben bununa deilde Rocket Science ile uyguladım onu çok güzel oldu ama koymadım eklerim bi ara :D

    nemo tesekkr ederim

    YanıtlaSil
  8. ece bu rengi bende seviyorum tesekkür ederim :D

    veve thanks

    YanıtlaSil
  9. ay bu renk tam benlikmis, icim gitti:D

    YanıtlaSil
  10. sen orda rahat bulursun cnm bunu

    YanıtlaSil