Bu arada çekilişimin bitmesine çok az kaldı.Ben söylediğim tarihte sonlandıracağım.Fakat sonucu 5 Ocak ta açıklarım çünkü şu anda evimden uzakta , pc mden uzaktayım.
BURADAN katılabilirsiniz...
Flormar U33

Orly Fowl Play

Orly Halley's Comet ( benim için senenin hatta gelmiş geçmiş bütün zamanların en güzel ojesi)

Essence Circus Confetti

Sephora Diving in Malaysia

Claire's Glow in Dark

Verita 69

Orly Galaxy Girl

Orly Glitz & Glamour

Zoya Ivanka

Opi The Show Must Go On

Flormar Supershine 14

Renk değiştiren oje

American Apparel Trenchkoat

China Glaze QT

Bizde geleneksel çam ağacı süslememizi gerçekleştirdik.Benim en çok sevdiğim figür melekler.Onuda eklemek istedim .Umarım 2012 hepimize mutluluk ve huzur getirir.Hepinize mutlu yıllarr....
