Sanırım bu yazım benim en uzun başlıklı yazım oldu.Herşeyi bir posta sığdırmak istedim .Elimdeki manikürden başlayarak sırasıyla yazarım:
Yaz geldi siyah oje sürmeyeyim diyorum ama elim yine siyaha gidiyor .Yüzük parmağımda iki kat China Glaze OMG var.Holografik bir folyo gibi tırnağı kaplıyor çok çok güzel.Diğer tırnaklarımda She nin siyah ojesi var.Üzerine Alix Avien 231 ile Bundle Monster diskinde ki yıldızları damgaladım.Yüzük parmağıma da siyah ile yıldızlar damgalayacaktım ama kıyamadım o ojeye desen yapmaya .En üstte de yüzük parmağım dışında Golden Rose Quick Dry var.



Biliyorsunuz canımız ciğerimiz Öykü Türkiye'de .Gelirken de bizi unutmadı cicişler getirdi :D.Bundle Monster yeni diskleri,Claire's Glosh in Dark veeee Ulta 'nın Under The Sea koleksiyonu(Zoya Apple ve diğer ojelerin aynıları :D ).Kendisine teşekkür etsem az gelir biliyorum ama sanırım uzaktan başka bişi gelmeyecek elimden .Dün geceki pijama partisine onuda bekliyorduk ama çok yoğun.Biz gece ojelerle kafa bulurken o mışıl mışıl uykusuna dalmıştı :D.



Başak ile oje alışverişine çıktık ve Süvari Kozmetikte Pastelin yeni ojelerini bulduk .Ben sarı rengi bulabilme ümidiyle gitmiştim ama aklıma gelmeyecek renkler bulduk.

Ve meşhur bir biz buluştuk fotosu.Bu sefer aramızda Tansu ' da vardı.Tanıştığımıza memnun olduk ve bakışlara aldırmadan ellerimizin fotolarını çektik :D.

Ve son olarak İstiklal sokaklarında miniş yavrular .Bizim kedi sever kızlar hemen sevmeye koyuldular hatta gece Başak eve sokaktan kedi alalım bile dedi gerisini siz düşünün :D .