Başak la konuşurken ortaya onunda renk fikri vermesiyle ortaya çıktı bu manikür.Golden Rose 68 uzun zamandır sürmek istediğim bir ojeydi.Rengi koyu füme içinde gümüş minik simler olan bir oje.Hatta renk tam siyahta olabilir ama simler o kadar yoğun ve minik ki sim olduğu bile belli olmuyor oje ile bütünleşmiş.Sanırım micro glitter.Çok sevdim ben bu ojeyi.Şişe de ki görünümü harika.Tırnağımda iki kat var.Üzerine de sırayla :
İşaret parmağıma ilk önce She nin beyaz ojesi ile konad diskinde ki deseni uyguladım.Daha sonra üzerini Golden Rose nin nail art ojelerinden kırmızı ile boyadım ve yan tarafına Born Pretty Store den aldığım kalp taşlardan yapıştırdım.
Orta parmağıma yine ilk önce beyaz oje ile konad da ki kalp desenini uyguladım .Üzerine de Rimmel London un Rock'n Red ojesi ile aynı damgayı tekrar yaptım az kaydı ama olsun :D .
Yüzük parmağıma da Golden Rose nin kırmızı siminden sürdüm üç kat.
Serçe parmağıma ise sadece kalp taşlardan yapıştırdım.
Aykırı bir sevgililer günü manikürü oldu sanırım .Sevgililer günü benim için aslında çokta önemli olmayan bir gün .Benim için hergün sevgililer günü :D ...



