18 Ocak 2011 Salı

Alix Avien 231

Devamlı desende kullandığım ojeyi bugün zeminde kullandım.Oje çok güzel bir metalik gri oje.Tek katta yeterli oluyor ama ben iki kat sürdüm belki çizgi çizgi durmaz diye ama durdu .Belki benim suremememden kaynaklı bilemiyorum.Üst katı kalında sürdüm ama sonuçta yine görünüm çizgili.Tırnakta folyo varmış gibi oluyor parlıyor.Çok çabuk kurudu.Üzerinede Flormar matte serisinden M120 ile konaddaki deseni damgaladım.Yüzük parmağımdaki biraz eğri oldu artık idare edin :D.






13 yorum:

  1. kapılması gereken bir oje daha. bu aralar grilere taktım.... çok güzel duruyor...

    YanıtlaSil
  2. bende çizgi çizgi durmuyor bu, sen çizgili demişsin şaşırdım şimdi =) çatlayan oje sürmeni beklerdim, ama konad yapmışsın. güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. ilk fotoya baksana :D çizgi çizgi değil mi ?
    ya artık heryerde metal üzerine çatlayan oje bende yapma istemedim ama altın rengiyle güzel oluyor çatlayan :D

    YanıtlaSil
  4. Allahım sen koru beni. Hasta oldum yaaa, resmen hastaa.

    YanıtlaSil
  5. :) gördüğün ilk yerde almalısın :D

    YanıtlaSil
  6. aynen bunu surup uzerine de catlayan surmustum ben de =D fazla durmadi tirnagimda ama =)))
    gumusle mor uyumuna bittim =D

    YanıtlaSil
  7. evet sende görmüştüm onu :D tesekkür ederimm

    YanıtlaSil
  8. bende biraz şöyle açık renkli kullanmaya başlayayım ojeleri yahu en azından döktüğümde kötü leke olmasın diye :D
    Şu an evdeyim ve halıya değer en ufak bir şey benim annem tarafından evden kovulmama yetecek birşey :D :D Bu korkuyla ojeyi görünce aklıma bu geldi.
    Baloncuk gibi olan şekiller çok şeker ya :)

    YanıtlaSil
  9. haha bende kıyafetlerime fln bulaştırıyorm bazen :D o baloncuklar aslında leopar deseninin parcası :d

    YanıtlaSil
  10. bende de çizgi çizgi durdu , böyle güzel renkler bunu yapınca çok sinir oluyorum :)))

    YanıtlaSil
  11. evet oda metaliginden kaynaklı :D

    YanıtlaSil