12 Ocak 2011 Çarşamba

Alix Avien 234

Siyaha yakın içinde pembe ışıltılar olan güzel bir mor.Şişede tırnakta durduğundan daha güzel duruyor söylemeden geçmeyeyim.Tırnağımda iki kat var .Oje çok güzel fakat şişede oldukça güzel bir mor ama tırnakta siyaha çok yakın koyu bir mor olunca güzelliğini kaybediyor.Ben bu ojeyi genellikle üzerine Flormarın 38 numaralı seffaf mor ve pembe simli ojesini sürerek kullanıyorum o zaman mor olduğu ortaya çıkıyor.Metalik bir oje.Üzerinde top coat yok çünkü çabuk kurudu.Bu arada Bundle Monster diskinin üzerinde ki jelatini kaldırırken baş parmağımı kestim sonrada asetonlu pamuğa sarılınca yaşadığım yanmayı siz düşünün.İş böyle olunca bütün hevesim kaçtı ilham perisi ben gidiyorum dedi gitti :( .Ortaya da basit bir mor manikür çıktı.Deseni China Glazenin Admire adlı pembe ojesiyle yaptım ve boşluk olan kalplerin içine Vivanailsten aldığım mavi-mor sünger gibi olan kalplerden yapıştırdım.Nasıl olmuş?





16 yorum:

  1. işte bu çok iyi olmuş yaa

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş fotoğraflara bakarken ee bu normal mi sürmüş diyordum sondaki foto "vuhu" dememi sağladı :)

    YanıtlaSil
  3. ilk yorum benden yasasin:D
    bence hicte bast olmamis cok cici olmus o kalplerle fln:))))

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş. moru seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. fıstık gec kaldın kanka :D sevenim cok :D begenmenize sevindim kızlar gelin sizede yapayım :D

    YanıtlaSil
  6. hahah karizmayi ciziktirdim:D rezillik diz boyu:D
    neyse konuda kalalim:D

    YanıtlaSil
  7. Dudak patlatmadan sonra parmak dograma... Oje yuzunden cektiklerimize bak.

    YanıtlaSil
  8. Orayada geliyorum,sınavlar bitince =D teşekkür ederim nazik davetin için :)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun. nazar değmiştir ellere;)
    bayıldım bu rengede bence siyaha bakması dahamı güzel olmuş ne:)
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  10. öykü bütün suç disklerin ojenin suçu yok o masum :D

    tesekkür ederim kızlar hepinize :D

    YanıtlaSil
  11. ya cok guzel olmus... =) ben bu moru hicbir yerde bulamadim yav =/

    YanıtlaSil
  12. sana bulursam alırım bulamazsam bunu veririm çok açmadı beni :D

    YanıtlaSil
  13. bu mordan bana da alır mısın dicektim ben de =) çok beğendim.. :))

    YanıtlaSil