7 Ocak 2011 Cuma

Limeade

Bugün yaratıcılığımın sonuna gelmiş bulunuyorum :D Bu son yeşilimiz çünkü cumartesi,pazar tatil ve sizler için çok güzel şeyler var aklımda.Bu oje Avonun Limeade isimli sedefli yeşil ojesi.Peppermint için sipariş verip bu ojenin bana gelmesi tamamen benim suçum.Normalde sedefli ojelerden pek hoşlanmıyorum.Çizgi çizgi durmasalar güzeller ama duruyorlar işte.Oldukça şeffaf bir oje tırnağımda 3 kat var.Tamamen kurumasını beklemeden üzerine Alix Avienin pembe çatlayan ojesini sürdüm.Renk uyumsuz ama pembe çatlayınca altta yeşilin görünmesi değişik geldi bana.Bu arada çatlayan ojelerin genellikle kıvamı aşırı katı ama bu pembe diğerlerinden daha sıvı ve sürümü daha kolay.Üzerinde top coat yok...



3 yorum:

  1. ilginc olmus bence pastel renkler.. bisiye benzetcem ama cikaramiyorum =)

    YanıtlaSil
  2. ben de bu limeade ile ne yapayim diye dusunuyordum, iyi fikir oldu =) kendi basina felaket ama catlayan pembenin altinda super durmus =DDD aldiracaksin bana pembeyi sonunda =)

    YanıtlaSil
  3. nemo wasabiiii :D

    deniz alcan pembeyi bak al al diyorum sonunda alcan :D

    YanıtlaSil