9 Ocak 2011 Pazar

Orly Entourage

İçinde fuşya ve gümüş iri simler olan bir oje.Tek başına asla opak olamayacakmış gibi.Bu tonlarda başka ojelerin üzerine sürünce aşık olabileceğiniz şekile dönüşüyor.Ben tek kat She 507 numaralı fuşya ojenin üzerine iki kat Entourage sürdüm.Tek kat sürsemde çok güzel görünüyordu ama simler yoğun olsun istediğim için iki kat sürdüm.Üzerinde top coat yok ama aşırı güzel parlıyor,simler ojenin içine gömülmüş gibi duruyor.Silerkende bizim simli ojeler gibi eziyet çektirmiyor.Ojeyi sürünce direk bu oje özel günlere saklanmalı diye düşündüm :D Bence kesinlikle almanız gereken ojelerden biri ...

NOT:Ürün firma tarafından denemem için verilmiştir.Orly ürünlerini Cevahir Eczanesinden satın alabilirsiniz.









13 yorum:

  1. She pek bulunmuyor ben hepsini Mersinden almıstım :D

    YanıtlaSil
  2. Ojeyle pek aram olmadığı için uğramıyorum bloguna sık olarak ama biliyosuuun aradaaa uğramak gereeek :) Her zamanki gibi bomba tırnaklar!

    YanıtlaSil
  3. Bende dün seni düşündüm gelmiyor diye :D Tuna zara indiriminden aldıgın deri montuna bayıldımmm:D

    YanıtlaSil
  4. Allahım bayıldım buna ben!! Çok güzel yaa almak istiyorum!

    YanıtlaSil
  5. Başak ben bunun adını taratınca google amcada hiç büyük şişesi çıkmadı sanırım tek küçük var :D ama çok güzel değilmiiii:D

    YanıtlaSil
  6. ben orly'ye küstüm yalnız. bana getireceğiz dedikleri ojeleri bir aydır getirmiyorlar. hişbişi almam gidip.
    bi de bu ojeyi o gün buluştuğumuzda mı verdiler? hani deniz'de de vardı böyle bir bordo, aynısı mı bu?

    YanıtlaSil
  7. yok aynısı değil onun simleri daha küçük ve sanırım tek renk :D kızma kızma onlarda biran önce getirmek istiyorlar

    YanıtlaSil
  8. cook guzel =) eskiden boyle bir ojem vardi, siyahin uzerine surerdim =) orlynin bu ojesini cok begeniyorum zaten iyi ki bunu sectin =D

    YanıtlaSil
  9. zaten içlerinden ilk gözüme bu çarptı :D bende değişik renklerin uzerine surcem bakalım

    YanıtlaSil
  10. simleri pütürlü pütürlü duruyormu birde kaçgün dayanıyor tırnakta soyuldumu örneğin merak ediyorum ben çünkü bu fiyatına değermi bu ojeler bilmiyorum bilmek istiyorum....
    ne dersiniz

    YanıtlaSil
  11. Simler gömülmüş gibi duruyor demiştim demekki pütürlü durmuyor :D daha bugün sürdüm kaç gün kalır şimdi bişi söyleyemem ama ORLY herşeye değer :D

    YanıtlaSil
  12. she oje cok güzel duruyor
    ikisi birlikte tam olmus

    YanıtlaSil