11 Ocak 2011 Salı

Flormar Supershine 14 ve Bundle Monster

Bu mor oje en en sevdiğim mor oje diyebilirim.Bu oje gibi başka renkte olabilir marka ve no alayım biliyorsanız.Oje rengi mor ama tarif bile edemeyeceğim canlı bir mor içinde yine mor ve altın simler var ama simler incecik.Ojenin içine gömülüyor ve hiç pürüzlü durmuyor.Bu ojeyi daha öncede yazmıştım ama mor haftası içinde tekrar yer verilmesi gerektiğini düşündüm.Anlamışsınızdır ne kadar sevdiğimi :D .Tırnağımda iki kat var tek kalın kattada opak olabiliyor.Bu oje ile konad yapılabiliyor.Üzerinde top coat yok zaten yeterince hızlı kurudu ve çok parlak.Tırnağıma bakınca Orly Cosmic serisinden oje sürmüşüm gibi mutlu oluyorum.Zaten şişede Orly Out Of This World ile aynılar ama sürünce farkı anlıyorsunuz.Daha önce burada karşılaştırmıştım.Bu ojeye desen yapmaya kıyamadım ama deneme sonucunda Bundle Monster diskinden bir deseni Alix Avien 231 ile damgaladım ve ortalarına Feryal Kozmetikten aldığım siyah pullardan koydum.Mor sevenlerin alması gereken ilk renk bence.Fotoğraflarda ışıltıyı tam yakalamaya çalıştım onun için fotoğraf biraz çok ...








20 yorum:

  1. bayıldım alınacaklar listesine bi oje daha eklendi:)
    harika durmuş süper

    YanıtlaSil
  2. Işıltıları çook güzel bunun akşamki maniküre bu da giderdi aslında:)

    Bu arada pişti olduk sayılır:)

    YanıtlaSil
  3. yıldız al bencede :D

    lalica Thanks

    ece canım sendemi bunu surdun yoksa :D ya aksam uclar parlak olunca ojede parlak olsun istemedim zıt olsun diye ama olabilirde :D

    YanıtlaSil
  4. canım başka bi blogda yine okudum şu booty ve leydinin ojelerini nereden buluyorsunuz eminönünde nerde ne olur yardım o tatlı mavilerden almazsam çıldırıcam:)
    sen beni anlarsın youknow;)
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. canım o bootyleri ben eminönunden aldım ama birkac tane leydi ojem var onlarıda mersinden almıstım yani istanbulda görmedim hiç :( booty ojelerde ben aldıgımda en son ojeler dediler ama ondan sonra 5 defa gittim nerdeyse her seferinde en son ojeler dediler umarım bu seferde son değildir mısır çarsınının ön kapısından girip yan değil arka kapısından çıkıyorsun sola dönup az yuruyorsun sağ kolunun uzerinde :D umarım anlatabilmişimdir

    YanıtlaSil
  6. leleydi ojelerde var dimi oralarda:) peki fiyatlar nasıldı canım? aslında fiyatlarıda paylaşsak süper olur:)
    ya görüyorum eski markalar artık g.g. de satılıyo hakikaten oje şaha kalktı diyebilirim:)
    ön kapısından girip arkadan çıktığımda zaten orada parfümeri depoları gibi yerler oluyor bakarım:) eşim çıldıracak:) keh keh
    öpüyorum canım tşk.ler

    YanıtlaSil
  7. 2 tanesi 1 tl 3 tanesi 1 tl die kutular var zaten ama 3 tanesi 1 tl olanlar pek tavsiye etmem fırcası surumu berbat markasıda yok zaten ama booty kaldıysa al mutlaka ben leydi görmedim orda ama eminönunde woo da var :D

    YanıtlaSil
  8. ayayyy woo varmı onlarında renkler muhteşem:) mavi mavi mavi rüyalarıma girecek mavi ojeler:)
    biran önce c.tesi gelsede eminönüde gitsem:)

    saol canım

    YanıtlaSil
  9. diloooo ben buna öldüm bittim resmen allam harika duruyo yaa:D

    YanıtlaSil
  10. baban almadı kanka sana :D kurutucuyla idare et :D

    YanıtlaSil
  11. ben bu ojeyi çok seviyorum ya tırnaklarım eski mutlu günlerine bi kavuşsa:)

    YanıtlaSil
  12. bebek bence bu ojenin icinde altin rengi degil pembe simler var. sim ama minik sim.
    neden altin rengi olarak gordun anlamadim :D
    sajdljasd
    ote yandan, senin mor surmeni seviyorum <3<3<3<3
    ben de mi bunu sursem bugun, ay bisi suremiyorum. ojesiz geziyorum.

    YanıtlaSil
  13. ayyy benim renklerimde sorun var anladım artık :D pembede var belki ama altında var ojeyi büyütüp baksana :D biliyorum mor senin hatrına bu hafta :D

    YanıtlaSil
  14. Bu ojede alınacak listesine yazıldı ! :))

    YanıtlaSil
  15. kanka konusma hahaha:D ne kaldi sanki surda:P 6 ay sonra alirim haha c(:

    YanıtlaSil
  16. nemo pembe simler var ama ben guneste altin rengi de gordum =) tabi belli olmuyor tirnakta fazla ama renk super =)

    YanıtlaSil