6 Ocak 2011 Perşembe

Shine

Bugünün ojesi Alix Avienin 238 numaralı yeşil ojesi.Pastelin kış renkleri arasında çıkardığı yeşile çok benziyor.Onunla burada bir manikür yapmıştım.Tırnağımda iki kat var aslında tek bir kalın katta bile yeterli .Bu oje konadlada kullanılıyor.Burada bir deneme yapmıştım.Oje koyu yeşil içinde gümüş ışıltılar olan yarı sedefli yarı metalik bir oje.Tam bir kış rengi.Şişede tırnaktan daha güzel duruyor söylemeden geçmeyeyim :D Üzerinde Quick Dry yok .Taşlarla süsleme yapacağım için hemen kurumasını istemedim.Bir hobi mağazasından ve Born Pretty Storeden aldığım kalp taşlarla süsleme yaptım.Fazla taş çalışması yapmamıştım önceden ama bu renge taş yakıştı bence....















13 yorum:

  1. ben ne zamandır watson's a bakıp duruyorum. bugün de baktım. bloglarda gördüğüm renkleri görmüyorum. hele pastelin kış renklerini çok merak ediyordum, onlar da yok. bir tek alix avien nin çatlayan ojeleri gelmiş o kadar. Nerelere bakmak lazım?

    YanıtlaSil
  2. Bu ojeyi ben Mersin'den almıştım ama İstanbul' da da Şirinevlerde Süvari var orda binbir çeşit oje var.Ben Pastelin yeni serisinide ordan almıştım .Watsonslarda yok evet .

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş ama bu maşallah

    YanıtlaSil
  4. ben de pastel yeşili mi sürsem diyodum bugün =)
    güzel olmuş taşlarla. pastel kış ojelerinin hepsi erkul kozmetikte var bi de.

    YanıtlaSil
  5. Dilek giveaway yapıyorum, bu ojeden de vercem hehe :) Ama şişede daha güzel görünüyo orası doğru. Taşlarla da güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. ececim tesekkür ederim canım

    nemo erkul önceden satmıyordu pastel demek artık satıyor

    başak ver ver güzel bu oje :D

    YanıtlaSil
  7. offf deniz utanıyorum he :D

    YanıtlaSil
  8. Mmmmm.. Yine harika bir tırnak süslemesi :)
    Bayıldım,bravo :)

    YanıtlaSil
  9. ne oldu ne oldu niye utandın =)

    YanıtlaSil
  10. Tansu tesekkür ederim canım bu arada senin blog acmanı şiddetle istiyorum.

    Merve Alix Avien bide Pastel :D

    Nemo utandım işte deniz şımartıo beni :D

    YanıtlaSil
  11. yaa ben bi türlü bulamadım bunu :(( sana cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  12. merve üzerine top coat sür pastelde kalıcı oluyor :D

    dream love bende mersinden almıstım tesekkür ederim:D

    YanıtlaSil