16 Ocak 2011 Pazar

OPİ The Show Must Go On

İlk Opi ojem The Show Must Go On ... Bu ojeyi Trincess in tavsiyesi ile aldım.O artık benim nasıl ojeler süreceğimi,sevdiğimi çözmüş :D Shimmer yada glassfleck ojeler daha çok dikkatimi çekiyor.Tırnağımda iki kat oje var.Tırnakta folyo kaplı gibi görünüyor.Asıl rengi hakkında şüphelerim var .Bir bakıyorum kırmızı bir bakıyorum koyu fuşya gibi bazende turuncu gibi .Çok eğlenceli bir oje.Üzerine top coat sürmedim ama oldukça hızlı kurudu.Sanırım MAC Bad Fairy ile benziyorlar .Fotoğraflarda tam yakalayamadım o renk değişimini ama yakınlar .Tırnaklarıma baktım gün boyu.Bak böyle başka renk bak böyle başka diye arkadaşlarıma gösterip durdum :D .Opi nin fırçasını çok sevdim Rimmel Londonun fırçaları gibi kalın ve geniş.Rahatlıkla sürülüyor.Bu arada Rimmel London yeni seri çıkarmış.Metalik ojeler ve konadlada kullanılıyor birkaçı.Trincess kırmızısını denemişti.Lacivert üzerinde harika görünüyor.Bir an önce çıkıp almalıyım.Fotoğraflarla başbaşa kalın bakalım ...








18 yorum:

  1. izleyicin oldum canım :D seninde bekliyorum fotolarını :D evet tırnakta daha guzel :D

    YanıtlaSil
  2. renk değişimleri falan süper de ben eminim evet bunu sürmem, hiç benlik değil :))

    YanıtlaSil
  3. ama ben fotolari göremiyorum:(

    YanıtlaSil
  4. Ben fotoğrafları göremiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. seni tagledim :)) : http://nemolatte.blogspot.com/2011/01/ive-been-tagged.html

    YanıtlaSil
  6. ya resimler sabahta gitti sonra geri geldi şimdi yine gitmiş ama bazı pc lerde görunuyor bakacam caresine:(

    YanıtlaSil
  7. ben bu ojeye deliriyorum =) iyi ki aldin kuzum =))) cok yakisti sana =DDDD <3

    YanıtlaSil
  8. aaaayyyy bu çok güzelmiş:) güle güle kullannnn

    YanıtlaSil
  9. deniz bende sayende deliriyorum artık :D tesekkür ederim canım

    betül evet cok guzel :D

    YanıtlaSil
  10. golden rose ceramic serisinde de aynı buna benzer renkler var :)

    YanıtlaSil
  11. onlar sedefli ama renk benzeyebilir dogrudur :D

    YanıtlaSil
  12. renk sahane sisede durdugundan cok daha güzel durmus bayildim:D

    YanıtlaSil
  13. alsana bundan orda kolay bulursun :( bi zor buluoz

    YanıtlaSil
  14. OPI'ler gelmisti bi ara buraya ama baktim bulamadim:(

    YanıtlaSil
  15. kuzum bizde oralardan alıoz :D

    YanıtlaSil
  16. Süper bi renk ya ben de alcam sanırım :)

    YanıtlaSil