4 Ocak 2011 Salı

Mint Green Flowers

Anketin sonucunda bu haftanın ojesi yeşil oldu.Beş gün boyunca değişik yeşiller göreceksiniz.İlki benim yaptığım bir yeşil.Nane yeşili de deniyor.Pastelin beyaz ojesine az miktarda Alix Avienin 217 numaralı ojesinden ekledim.Ortaya bu renk çıktı.Aslında çok önceden konad ile kullanmak için yapmıştım ama bugüne nasip oldu.Tırnağımda iki kat var çok çok hızlı kurudu.Üzerine Claire's 40 ile Bundle Monster diskindeki benek desenini yaptım.Renk mavi ama desende daha turkuazımsı çıktı ve bence taban renkle çok uyumlu oldu.Üzerinede bir fırça arkası yardımıyla Woo nun 501 numaralı ojesiyle çiçek deseni yaptım ortasında ki sarı renk ise Woo nun 589 numaralı ojesi.Üzerinede Golden Rose Quick Dry kullandım.Bu deseni renkleri çok beğendim Böyle bahar havasını ,çiçeklerin yeni açtığı dönemi hatırlattı bana.Bir Akdeniz insanı olaraktan İstanbulun kışına hiç alışamadım.Bahar çabuk gel ...


NOT:Ankette oy kullanmayı unutmayın :D




14 yorum:

  1. off ne güzel yapmışsın =)

    YanıtlaSil
  2. dileeeeeek
    oha cok guzel olmus, ve cok ozgun =) tam paskalya havasinda =)))) cok begendim ben de guzel bisi yapicam icimden geldi =))))))))

    YanıtlaSil
  3. ayy bunlar harika.. pastel renkleri çok seviyorum, huzur veriyorlar resmen. ellerine sağlık, çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  4. Cok seker, ben de yaparim bundan :)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş ayrıca mint ojeyide çok tatlı yapmışsın
    ben elf den aldım bu kadar güzel değil:)

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ne kadar şiriiin!! Pembe yapraklar üç boyutlu gibi duruyo çok güzel :) Senin yaptığın yeşilin de şişe fotoğrafı var mı? :)

    YanıtlaSil
  7. Nemo and colourfulbottle Thanks :D


    Deniz bende diyorum bu bir konsepte uyuyor ama hangisine sen bulmuşsun Paskalyaaaa:D


    Güzellikolsun bende pastel renkleri çok seviyorum daha çok mutlu oluyorum bu renklerde :D

    Öykü yap bakalım :D

    Yıldız ojeyi çok önceden yapmıştım aslında beyaza az yeşil bu kdr :D


    Başak o yapraklar ilk katta çok açık oldu bende 2. benekleride kondurdum üzerlerine :D Frankenin şişeside elimdeki o yüzden ayrıca eklemedim

    YanıtlaSil
  8. ya şu woolardan almak için ölürdüm. ne şeker renkleri var :(
    yeşil de şahane olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Civil civil olmus =)

    Anketi oyladim cogunlukla ayni dusuncelerim var demek ki havalar hepimizi bu yonde etkilemis =D

    YanıtlaSil
  10. oyyyy bayıldım:) çok güzel olmuş gözüm gönlüm açıldı

    YanıtlaSil
  11. Sakurai Chune senin kısa bir adın yokmu ya :D Wooları almalısın bence :D

    Zuzu teşekkür ederim beğendiğine sevindim ankette sanırım havalardan gri çıkacak :D

    Betül bende tırnaklarıma bakıp duruyorum.

    YanıtlaSil
  12. yaa sadece birini yazsan da olur. ben anlarım :)

    YanıtlaSil
  13. ohaaa muhteşem olmuş son zamanların en iyisi benceee:)

    YanıtlaSil