19 Ocak 2011 Çarşamba

Alix Avien 241

İçine az yeşil kaçmış füme rengi bir oje.Tırnağımda iki kat var.Sedefli gibi ama metalik bir oje.Çok değişik bir rengi var gri haftasında bunuda kullanmak istedim.Üzerinde top coat yok çok parlak dursun istemedim zaten hızlı kurudu.Sanırım metalik ojeler diğerlerinden daha çabuk kuruyor bu benim düşüncem.Bu ojeyi mat haliylede denicem birgün.Üzerine de She nin siyah ojesiyle Bundle Monster diskindeki örümcek şeklini damgaladım.Hafif korkunç bir manikür oldu.









Bu arada Pastel beni şoktan şoka sokuyor...




PASTEL OJE'NİN YENİ SERİSİ "ELLERİNİZİ KONUŞTURACAK"!
Pastel, bu yıla damgasını vuracak renkleri belirledi. Bu çok özel oje serisinin biribirinden güzel renkleri arasında seçim yapmakta zorlanacaksınız!
Bej (No: 22, 73, 75) ve ten renginin sofistike sadeliğini, Mürdümün (No:42, 69) gizemli asaletini, pembe tonlarının (No:61) masumiyetini, şeker pembesinin (No:26) romantizmini, ışıltılı yeşil tonların (No:74) cesaretini Pastel ojeyle ellerinizden kişiliğinize yansıtın...

Diyorlar...

19 yorum:

  1. oha pastel asti galiba kendini... bunlari bulsan bulsan sen bulursun, guveniyorum sana =D
    bu arada taban rengine bayildim, cok guzel bende niye yok bu =/

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç bi renkmiş bu beğendim gibi :) Ama pastelin yeni koleksiyon o may gad!!!!

    YanıtlaSil
  3. Denizzz alırım canım sana anlatmıştım ya kargodan sonra aldığım ojelerden yeni yani :D Bugün çıkacam Pastelleri bulmam lazım :D

    Toesrhattwinkle thanks :D

    Başak beğendin mi gibimi :D çok güzel dimi

    YanıtlaSil
  4. Yeni koleksiyon hepsini istiyorum o alttaki pembe simli olan bittim ya hele o yeşil hele o... Offf :)))
    Pastelin ojelerinden senin ojelere yorum sırası gelemedi valla :p Böyle örümcekleri görünce yüzümde bir gülümseme oluştu :)) ve hala mat gri diyorum özellikle sevilin :)

    YanıtlaSil
  5. Bu pasteller çok güzelmiş ya. O alix avien benim favorilerim arasında, çok seviyorum, çok opak harika bir şey :)

    YanıtlaSil
  6. bebek tam bu rengi arıyodum ben hatırlıyo musun, size göstermiştim cüzdanımın rengi. ay of sen suvariden aldın di mi bunu? ben de istiyorum yaa...

    YanıtlaSil
  7. bi de pastel'in orada yazan ojelerinin çoğu zaten yok muydu eskiden ya?? bende varlar çünkü,
    22, 75, 42, 69, 74 hepsi zaten önceden vardı eminim :D diğerlerini bilemiyorum...yeni bişi yok bence orada:D

    YanıtlaSil
  8. evet nemo hatırladım süvariden aldım gel dedim gelmedin hıh :D pastele gelince orada yazan renklerden eskilerde var ama yeni koleksiyonda çıkarmışlar tam bilmiyorum ama sanırım pembeler ve ten renklerinden yeniler var :D bulursam sölicem :D

    kızlar begenmenize sevindim :D

    YanıtlaSil
  9. başka bi zaman gelcem söz :D o gun cok yorgun bitkindim yemedi gözüm...

    YanıtlaSil
  10. wuuu ne güzel renk o öyle spaydiii:) pasteli bugün öglen bende gördüm faceteki sayfasında renkler tanıdık geldi galiba pastelden yeni atılımlar gelecek bunlarda ön hazırlık:)

    YanıtlaSil
  11. ayy ne de güzel imiş Pastel'in renkleriii :)))

    YanıtlaSil
  12. uff gercekten harıkaymış smli oje kullanmaya tekrar başlıcam anlaşılan:D

    YanıtlaSil
  13. pastelleri mi alix avienmi :D

    YanıtlaSil
  14. Alix Avien e bayıldım benn , heleki örümcekler muhteşem olmuş :))))

    YanıtlaSil
  15. aldım bunu bugün yihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil