23 Ocak 2011 Pazar

American Apparel Trenchcoat

Bugünkü oje tam bu renk trenchcoatım olsun diyebileceğim bir renk .Hardal sarısı oje istiyordum uzun zamandır ve buldum sonunda.Ojenin opaklığı çok iyi.Sanırım American Apparellerle konad oluyor.Olmasa ayıp olur .Tırnağımda iki kat var.Diğer ojelere göre kıvamı iyi.Sakız gibi olmuyor en azından.Tek katta da yeterli ama ben iki kat sürdüm.Bu arada farkettimki tırnak çizgilerim kendini belli ediyor bugünlerde.Buffer yapma zamanı geldi sanırım.Oje hızlı kurudu ama ben daha parlak olması açısından üzerine top coat kullandım.Üzerine desen yapmaya kıyamadım çünkü ben bu rengi çok bekledim.Aslında bu renkler eli ceset eli gibi gösterir manken eli gibi yani .Ama benim elimde sanki öyle durmadı .Sizce?






15 yorum:

  1. yine diyorum: tam üstüne konad yapmalık renk :))

    YanıtlaSil
  2. evet aslında konadlık renk ama ben bu rengi çok istemiştim renkler karışsın istemedim :d

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu renk bir diğer önceki americandan daha güzel :)

    YanıtlaSil
  4. ben de nemoya katılıyorum gözümde canlandı siyah renkle bir konad falan çok şık dururdu dileek

    YanıtlaSil
  5. üzerine leopar fln yaparım bi ara :D ve evet tansu bu daha güzelll :D

    YanıtlaSil
  6. renk çok şahane üzerine neler yapılır bunun uuuuu:) ellerin canlı senin bence korkma bu tonlardan

    YanıtlaSil
  7. cok yakismis ki =D
    ben duz haline bayildim =)))

    YanıtlaSil
  8. Allahım çok çirkinleeer bu AA'ler ama bi yandan da çok muhteşemler. Nasıl oluyo böyle??

    YanıtlaSil
  9. devamlı kırmızı süren bir tanıdığım beğenmedim bu ojeyi dedide bende şüphe oluştu birden :D

    YanıtlaSil
  10. benim ellerimde muhteşemleşiyor dermişim hahah canım evet renkler ayyy fln oluyor bazen ama coooook guzeller

    YanıtlaSil
  11. eline bi renkte yakışmasın yaa:) bununda tonu çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  12. çok tesekkür ederim mahcup oluyorum böyle yorumlar görünce :D

    YanıtlaSil
  13. That looks so pretty! :)

    YanıtlaSil