27 Ocak 2011 Perşembe

Woo 593

Bugün ki oje Woo nun 593 numaralı soluk ve açık bir mavi ojesi.Makinem mavileri olduğundan daha koyu ve canlı gösterme konusunda benimle inat ediyor.Bu ojede fotoğraflardan 1 ton daha açık ve soluk.Bu rengin adı tam nedir bilemiyorum ama yoğun gri tonlu bir oje diyebilirim.Tırnağımda 2 kat var.Hızlı kuruduğunu söyleyebilirim.Üzerine Claire's in yeni çıkan minyatür ojeleri ile kalp deseni yaptım.Bu ojeler sanırım 8 renk gibi.Tanesi 2 lira ben sadece mercan rengini aldım .Lila ,kırmızı gibi renkleride var.Kalp şeklini Born Pretty Storeden aldığım dotting penler ile yaptım.İlk önce tırnağınıza istediğiniz boyutta V çiziyorsunuz.Daha sonra V nin iki ucuna minik top yapıyorsunuz ve içini boyuyorsunuz.Sadece bu kadar.Tırnak etlerim soğuktan kuruyuo ben burdayım demeye başladılar.Şuanda Lush Lemonny Flutter banyosu yapmaktalar :D ..








19 yorum:

  1. cok tatli olmus bu renk bende var biliyorum iyi yakalamissin aslinda =) ayrica desene ve renk uyumuna bayildim =)))

    YanıtlaSil
  2. yapmısken o ojeyide aradan çıkarayım istedim :D

    YanıtlaSil
  3. bu renk periwinkle sanirim =)

    sakıza benzemiş bu. neden bilmiyorum sakız gibi <3

    YanıtlaSil
  4. bu arada renklerde benim oyum kırmızıya :P

    YanıtlaSil
  5. yine garip bir isim verdin renge :D haha sakızmı delisin sen ya :D

    YanıtlaSil
  6. Lush Lemonny Flutter mmmm mis limon kokusunu hatırlattı bana kokusu buraya kadar geldi :)
    O küçük ojeler çok küçük geldi bana ya ama sarı Claire's olsaydı koşa koşa alacaktım :)
    Kalpler harika olmuş ve bu mavide ne kadar cici bir mavi :)

    YanıtlaSil
  7. Nemo haklı claires sakıza benziyo çileklisinden hemde :) Çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. ilk lush aldıgımda ben bunu yerim dedim durdum :d

    YanıtlaSil
  9. anket oyları sacma bir sekilde azalmıs :(

    YanıtlaSil
  10. Dün Nemo bize gösterdiğinde erkek arkadaşım da yeniliyor mu bu diye sormuştu :D :D

    YanıtlaSil
  11. oyyy yerim ben bu manikürü:)

    YanıtlaSil
  12. buu buu çok güzel bi mavi! mavi haftası benim çok hoşuma gitti:) karışımlar yapıcam galiba :D

    YanıtlaSil
  13. daha çok mavi var :D belkide bu haftayı uzatırım cunku ankette sorun oldu oylar yarıyarıya azalmıs :(

    YanıtlaSil
  14. uzasıın uzamalı!! mavi haftaları hatta mavi ayı olsun , mavi oje <3 :))

    YanıtlaSil
  15. ben mavi rengi hiç sevmem oysaki :D
    minik depresif blog dunyasına hos geldin :D

    YanıtlaSil
  16. ben gece yatarken bikac kez lemonny flutteri dudağıma sürdüm, tadı da fena değil :p

    YanıtlaSil
  17. bunu nerden alcaz biz smdi ya renge asık oldum resmen bebek mavisi olsun ismi:)

    YanıtlaSil