4 Ocak 2011 Salı

Zombie Man

Haftanın ikinci yeşil ojesi çirkin sarımsı bir yeşil.Aslında tam shrek yeşili denmez çünkü daha sarımsı.Markası Claudio 446.Eminönünden aldığım ojelerden.Oje resmen bana sinir krizi geçirtti.Rengin güzel olmasa çoktan çöpe gitmiştin dedim kendisine .Altında bir kat beyaz oje var yoksa renk alması imkansızdı.Beyaz üzerinde de üç kat var.Bu kadar kalın olmasına rağmen çabuk kurudu şaşırdım.Bu çirkin rengede çirkin bir desen yakışırdı.Born Pretty Store den aldığım diskteki zombie desenini She nin siyah ojesiyle yine aynı diskteki kan damlası desenini de She nin kırmızı ojesiyle damgaladım.Korkunç bir desen oldu :D Kalan boş yerlere de fırça yardımıyla artılar çizdim .Ojenin asıl rengi ilk fotoğraftaki gibidir.Fotoğraf makinem o modda deseni net yakalayamıyordu çok ince olduğu için farklı modda çektiğimden desen olan fotoğrafta renk daha açık...


NOT:Betül'ün blogunda hediye çekilişi var ve holografik ojelerden veriyor.Buradan katılabilirsiniz




15 yorum:

  1. Zombi çok şirin olmuş :) Kırmızı damgalarda çok güzel kompoziyona uymuş :) Kısacası hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. ahahah ne güzel şeyler yapıyosun ya bayıldım bunada

    YanıtlaSil
  3. tansu bu zombi şirin zombi bebiş daha :D

    betül ilham perim yanımda bu günlerde :d

    YanıtlaSil
  4. öyle galiba süper şeyler yapıyosun maşallahhhh maşallahhh diyim :D

    YanıtlaSil
  5. şekerim cekilişindeki katılım sartlarını hala düzenlememişsin :D düzeltsene kız :D

    YanıtlaSil
  6. ha bu arada tesekkür ederim valla begendigine cok sevindim

    YanıtlaSil
  7. Ben rengi hic sevmedim ama konsept olarak super uymus.

    YanıtlaSil
  8. Bence rengi muhteşem.

    YanıtlaSil
  9. nemo sarıl bana yavrum :D

    öykü renk garip biraz ama bu konsepte o olurdu :D

    sakurai renk çirkin bişi işte :D

    YanıtlaSil
  10. ahahahha gorur gormez koptum ben buna =D

    YanıtlaSil
  11. Ay zombiler çok şeker. Bornprettyde iki ayrı damga seti varmış meğer, bi tanesinde çok şirin desenler var bu o setten heralde. Ben diğerini aldım yanlışlıkla :( Bu diskleri de ayrı alcam heralde, çok şirin şeyler var :)

    YanıtlaSil
  12. bende bu seti almıştım diğerinide aldım hemen gelsin hemen :D

    YanıtlaSil
  13. deniz nasıl ama kimi yaptım bil :D

    YanıtlaSil
  14. ay bu çok şirin (:

    YanıtlaSil