15 Ocak 2011 Cumartesi

American Apparel Office

Geçen hafta gitti gidiyorda ojelere bakarken American Apparelleri gördüm.Bu markanın pastel renklerine hayranlığım hat safhadayken nasıl , nereden alabilirim diye araştırırken elimin altında görünce hemen kaptım beğendiğim renklerin hepsini :D İlk oje Office.Rengin tam tanımı yok sanırım açık turkuaz gibi ama içinde yeşillikte var.Yada rengin adı var ben bilmiyorum.Bilen söylesin :D .Essie Mint Candy Apple ile aynı renk.Ama umarım kıvamıda aynı değildir.Üç defa silip sürdüm bu seferde silecektim silmeden fotoğraf çektim.Oje sanki yıllardır kullanılmış gibi sakız gibi yapışıyor ,sünüyor.Ufak çaplı bir kriz yaşadık ojeyle.Ama sanırım American Apparel Office nin hepsi bu kıvamdaymış.Çünkü diğerleride gayet düzgün sürülür gibi duruyor.İlk katı sürdükten sonra ikinci katta oje fırçada donuyor,tırnağa sürer sürmez topak topak oluyor baloncuk bile değil resmen topak.İçine oje çözücü dökmekte sanırım fayda var .Yeni aldığım ojenin içinede dökmek can sıkıcı.Neyse bir şekilde düzeltirim çünkü oje çok güzel.Tırnağımda iki kat var.Oldukça opak bir oje.Sanırım American Apparellerle konad da oluyormuş.Office ile olur diğerlerini daha denemedim.Gitti gidiyorda bestseller adlı kullanıcıdan bu ojeleri 9.90 tl ye alabilirsiniz...








14 yorum:

  1. bu cok guzel benim alacaklarım arasında var zaten :))) konad yapmalısın üstüne :)

    YanıtlaSil
  2. bi de bu renk mint yani nane yeşili sanırım :)) ama bence nane yeşili aslında yeşil değil mavi.. :)

    YanıtlaSil
  3. hah renk delisi seni :D mint bende düşündüm ama bu daha mavimsi mintten :D konad yapacaktım neler duşundum ama görsen beni kır at diyor oje :( ama yinede atmıcam adam edecem :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. nemo abicim mint green nasil mavi olabilir? =) senin koni hucrelere bi sormak lazim ne is =DD
    ojenin bunu yapmasina deli olurum bu arada ama yine iyi basetmissin anlasilmiyor cunku =)

    YanıtlaSil
  6. renk canavarı nemoo :D ya deniz sorma öldüm ya sür sil sür sil :D

    YanıtlaSil
  7. benim de anlamadığım şey o zaten: essie mint candy apple bence mavi renk. ama ona nane yeşili diyorlar. bana göre açık mavi olan bu renge insanlar yeşil diyo. resmen anlamsız.

    YanıtlaSil
  8. hele turkuaza yeşil diyenler var ki; onlar iyice çıldırtıcı!

    YanıtlaSil
  9. turkuaza kim yeşil diyor turkuaz turkuazdır arkadas :D

    YanıtlaSil
  10. hah nane yesiline mavi diyosun sandim ben de =) evet mint candy apple daha maviye kaciyor, dogru. bi de office mint candy apple'a gore daha gri

    YanıtlaSil
  11. öle yazmıs ya öle anlasılmıs :D ama benim bu renk durumlarından uzak durmam lazım :D akıl saglıgım için :D

    YanıtlaSil
  12. ben de bundan isterim kiiii banane banane ben de isterim =)

    YanıtlaSil