11 Ocak 2011 Salı

Disko Topu

Bu haftanın ikinci mor ojesi Flormar 410.Aslında çok meşhur bir mor.Galatasarayın formasının moru :D Hani mor morardık anlamında sanırım :D Neyse Galatasaraya sataştıktan sonra ojemize dönelim.Tırnağımda iki kat var ve hızlı kurudu.Tırnak ucuma Alix Avienin 231 numaralı ojesiyle ince bir french çizgisi çektim ve üzerini 2 sıra Feryal Kozmetikten aldığım pullarla süsledim.Alix Avien metalik ile çizgi çektim çünkü pulun olmadığı aralarda parlak durmalıydı.Normalde funky french bana pek sıcak gelmiyordu ama bu konsepti artık sık sık kullanırım :D Özellikle gelinler için meşhur rakı beyazı ojenin ucuna gümüş renk pullarla yapılsa çook güzel olur eminim.Karanlıkta uçlardaki oje parlıyor tam disko topu gibi.Gece için ideal ve basit bir manikür...







23 yorum:

  1. ay çok eğlenceli olmuş bu disko topu falan diyince coştum ben :)

    YanıtlaSil
  2. ece seni bir an önce istanbula bekliyorum ona göre tırnaklarımızı boyayıp coşcaz :D

    YanıtlaSil
  3. deniz nası fikir ama :D bak biz eceyle coşmaya gitcez sende gelcen :D

    YanıtlaSil
  4. :)) sen dua et ben seneye istanbula atanıp kalıcı geleyim, onun için uğraşıyorum :)
    sonra her türlü coşarız bloggerlar olarak:))

    YanıtlaSil
  5. pullara baakkk :o sevdim ben bu disko topunu:)

    YanıtlaSil
  6. allahım ece istanbula atansın :D sanırım allahım diyince iş bitmicek ama neyse sen iyi calıs allahım ece iyi calıssın :D

    YanıtlaSil
  7. kızım son fotograf cok deli olmus ya aklım gitti resmen :D
    ben de yapmalıyım pullardan french. muthis muthis!

    YanıtlaSil
  8. betül bu manikürde senin olsun ama son fotoğraf nemonun :D

    YanıtlaSil
  9. Hic utanmiyorsun degil mi? Morardikmis, peh :P Saka bir yana bu benim en sevdigim Flormar.

    YanıtlaSil
  10. Senin blog günde 2 yazı yazabiliyor ya buna bayılıyorum. Acaba şimdi ne var diye giriyorum ve karşıma hep şaşırtıcı birşey geliyor. Bu süper olmuş süper. Çok beğendim ve bende yapmak istedim bir an :)

    YanıtlaSil
  11. merhabalar
    harika olmus:D
    pulları nereden aldıgınızı söylemissiniz ama birde bu dükkanın nerede oldugunu sorsam, eskisehirdeyim cünkü, yolum istanbula düserse ugramak isterim.
    tesekürler

    YanıtlaSil
  12. vuu muhteşem olmuş sanki. milani jewel fx'lerimi bekliyorum ben de yapıcam böyle. kıskandım

    YanıtlaSil
  13. öykü sen yorum yap diye sataştım galatasaraya :D

    tansu mesele blogda değil bende :D sende yap ve yineliyorum blog accc :D

    elcin tesekkür ederim ben bu pulları feryal kozmetikten aldım bakırköyde meydanda yerleri var ama googlede feryal kozmetik diye aratırsan bütün bilgilere ulaşabilirsin :D

    Sakurai kıskanma canım al senin olsun :D milani jewel aldın demi hıh al bende seni kıskandım :D

    YanıtlaSil
  14. aaaaa oje sürmek değilde foto çekmekmi zor geliyor :D cekmelisin :D bu alix avien çok guzel ya ama ben uzerine pul yapacagım için bosluk kalmasın diye sürdüm :D tek basınada harika bir oje folyo gibi

    YanıtlaSil
  15. ohanziyo bayildim bunaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

    YanıtlaSil
  16. Valla final haftası sabahlıyorum bu yüzden sabahlarkende ders çalışmaktan olabildiğinde kaçmaya çalışıyorum. Misal bloglara bakmak,oje sürmek vs. gibi :D Sende böyle paylaştıkça çok,ilk buraya giriyorum :D

    YanıtlaSil
  17. yaptıklarımı begeniyorsan mutlu olurum :D

    YanıtlaSil
  18. Çok mutlu ol o zaman (:

    YanıtlaSil
  19. çok beğendim canım o pullardan bulsam biyerde çok iyi olucak :)

    YanıtlaSil
  20. kırtasiyelerde bile var canım tuhafiyelerde fln ama ojeye dökme çöküyor

    YanıtlaSil