22 Ocak 2011 Cumartesi

American Apparel Mannequin

Mannequin sevdiğim renk tonunda bir oje.Krem rengi ama hafif pembelikte bir renk.Normal krem renkleri gibi sarı değil.Tırnağımda iki kat var .Aslında tek kattada yeterli derecede opak ama ben çift kat sürdüm.American Apparel ojelerin kıvamı aslında çok güzel yani tek katta opak olması güzel ama hemen koyulaşıp ikinci katı sürerken sakız kıvamına gelmesi beni çileden çıkardı diyebilirim.Ben sürülüşü daha kolay olan ojeleri seviyorum .Bu ojeye de top coat kullanmasam fırça izlerini kesinlikle sayabilirdiniz.Üzerine top coat geçince daha pürüzsüz oldu.American Apparellerin açık renkte olanlarında sanırım varmış bu sorun.Ben hep açık renk almıştım.Sırf denemek için bir tanede koyu renk almayı düşünüyorum.









15 yorum:

  1. ama renk tenine deli yakismis.... bi daha gelsin ben de alicam sanirim =)

    YanıtlaSil
  2. deniz sende al bence hem adam edersin ojeyi :D tesekkür ederim


    maki thanks :D

    YanıtlaSil
  3. Ben hala karar veremedim bunu alsam mi diye. Indirime denk gelirsem alirim belki.

    YanıtlaSil
  4. Garip bir french rengi gibi geldi bana sanırım nude olmasından kaynaklandı :)
    Sanırım bu hafta hep mavi görcez :) Halbuki ben oyumu garip bir renk olarak sarıdan kullanmıştım :D

    YanıtlaSil
  5. Aha ! :) İlk oyu da kullandım ben,rengarenk varken sarı seçemezdim :))

    YanıtlaSil
  6. aslında evet frenchte olabilir belki ama french için asırı opak ya :D bu hafta mavi evet ama benimde gönlüm sarıdan yanaydı :D

    YanıtlaSil
  7. tam üzerine desen yapma rengiymis :)

    YanıtlaSil
  8. aslında ben bunun uzerine desen yaptım ama oje inanılmaz bir sekilde durduk yere silindi :S o yuzden foto cekemedim

    YanıtlaSil