28 Ocak 2011 Cuma

Pastel 23 & Franken

Pastelin 23 numaralı lacivert ojesi bence piyasadaki en güzel lacivert oje.Tırnağımda iki kat var ama tek kattada yeterli oluyor.Yüzük parmağımda ise kendi yaptığım bir oje var.Az kullanılmış Pastel beyazın içine 10 damla Pastel 23 den damlattım ve karıştırdım.Sanırım Chanelin Rivasına benzedi.Bilemiyorum tabi .O da tırnağımda tek kat.Aşırı opak oldu.Yüzük parmağım dışındaki diğer tırnaklarıma Rimmel Londonun matlaştırıcısını kullandım.Bence bu oje mat haliyle daha güzel oluyor.Daha sonra aynı ojelerle ters tırnaklarıma Konaddaki leopar desenini damgaladım.İki tırnağımı boş bıraktım.Mat hali belirgin kalsın diye.Benim için değişik bir manikür oldu ama sonuçta bu ojeyi mutlaka almalısınız diyebilirim..











16 yorum:

  1. I love that design! That franken is awesome!

    YanıtlaSil
  2. haha deli bişi olmuş bu..

    uyuyamadım lanet olsun.

    pastel 23 ben de alcam sanırım. 73 de alcam. başka ne alsam ki. hmmm. neyse yarın alırız hepsini :p

    YanıtlaSil
  3. Toesthattwinkle Thanks :D

    nemo gel sende alırız biz çok şey :D

    YanıtlaSil
  4. çoook güzel olmuş,bi gün vakıt buldugumda blogundaki tum uygulamaları tek tek yapıcam :)

    bence de kesinlikle pastel no 23 en güzel lacivert ,

    dün pastel'in yeni serisinden yeşil ( no:74 ) ve mor (no:69) aldım , o kadar zor buldum ki anlatamam , hemen tükenmiş:( 69 , chanel 509 paradoxal benzeri . yeşili bi an önce denemek istiyorum, cook merak ediorummmm :)

    http://kelebebek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. o paradoxal cakmasını ben denemiştim :D cok guzel

    YanıtlaSil
  6. ben watsons a koşuyooruuuuum:)
    lacivert mat en şık duran mat bence

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşş :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Lacivert mat çok güzel kadife gibi gözüküyor matta en sevdiğim renktir kendisi :)
    Frankenini bende denicem pastel beyaz aldığım zaman :)

    YanıtlaSil
  9. vaay çok hoş ve şık olmuş denicem bunu :)

    YanıtlaSil
  10. tesekkür ederim canlarım :D

    YanıtlaSil
  11. tek kelimeyle bayildim!!!

    YanıtlaSil
  12. Bayıldımmmmm, süper!

    http://myneverland1c.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. açık maviler süper duruyor gerçekten...

    YanıtlaSil
  14. Ben senin siteni daha yeni keşfettim . Ve tabiiki çok ta beğendim. Nerede oyurduğunu bilmiorum keşke ist. da otursan ben ordayımm oje biriktirmeye yeni başladım ve 30 a yakın ojem var ist da konadlar yok nerdde bulabilirim ve de sen desen yaparken herhangi bir ojeyle yapıyorsun değil mi ?

    YanıtlaSil
  15. canım dier yazılarımda yazmıstım her ojeyle olmuyor ve yanda etiketler var orda konad ojeleri yazıyor ona tıklarsan butun konad ojeleri yazılarımı bulabilirsin istanbulda yasıyorum zaten konad gidip bakıp alabilecegin yerde satılmıyor malesef :( özgürce pazarlama,born pretty store yazarsan googleye ulasabilirsin

    YanıtlaSil