14 Ocak 2011 Cuma

Booty Mor Holo

Bu haftanın son moru Booty nin holografik ojesi olan 08 numaralı mor.Zeminde Flormarın matte serisinden 120 nolu mor ojesi var tek kat.Üzerine tek kat booty ojeyi sürdüm böyle kullanınca holo etki daha çok oluyor gibi geliyor bana hemde ojenin rengini alttaki renkle değiştirebiliyorum.Bu ojeyide daha önce sürmüştüm ama mor haftasında mutlaka yer almalıydı.Üzerinede ilk defa fimo denemesi yaptım.Fimoları bana Betül hediye etmişti :D . Çiçek ve kelebek olanları kullanmak istedim .Keserken zorlanmadım oldukça rahat kesiliyor ne kadar ince keserseniz o kadar sağlam oluyor.Üzerinde Quick Dry var.Fimolar daha sağlam dursun diye kullandım.Bu arada sağ elimin baş parmağını kestiğimi söylemiştim dünde yüzük parmağımın tırnağı uçtu.Evet uçtu çünkü nasıl nerde kırıldı bilmiyorum bir baktım yarısı yok.Fotoğraflarda onu görürsünüz....









19 yorum:

  1. harika resmen.. de sen nazarlanmışsın bence yavrucum :((

    YanıtlaSil
  2. nasıl bir gözse bu parmaktan aldı tırnaktan çıktı :(

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun , nazar değmiştir.
    benimde tırnakların ne kadar güzel dedi arkadaşlar pastelin paradoxal çakması vardı elimde iki tırnağım arka arkaya dibden kırıldı :( kaldıki tırnaklarım ne kadar kısaydı :( bende hepsini dipden kesdim şimdi sadece parlatıcı var tırnaklarımda.
    yarın eminönünde booty leri arıcam:) birde lady kozmetiği aradım eminönünde paşa kozmetikde ojeleri varmış:)
    bilgilerinize ;)

    YanıtlaSil
  4. ben dun gittim eminönune bu son dediler kutuları döktüler yine holo çıktı :D ama sanırım bu son :D mavi ve yeşil var bence git al :D bu arada teşekkür ederim bende lady ojelere bakarım :D

    YanıtlaSil
  5. dilekcim:) yinede kalın kesmişsin kagıt gibi kes o zaman varlığı yoklugu hissedilmiyo ben baş parmagımı yara bandıyla sarıp fımoyu yaslıyorum parmagıma maket bıcagıyla ince ince kesiyorum zemın uzerinde kesmiyorum kalın oluyo çünkü

    YanıtlaSil
  6. yüzük parmagımdakini bilerek kalın kestim cunku o egri gibi duruyordu aklımca duzeltmeye calıstım :D birdaha öyle denicem ama :D

    YanıtlaSil
  7. i love this color, it looks great on you :)

    YanıtlaSil
  8. ojeni çokk beğendim mavi mor ışıltılar çok güzelll

    YanıtlaSil
  9. O Eminönüne gitmek istiyorum yarın İstanbuldayım en acilinden uçmam lazım oraya :)
    Bu arada geçmiş olsun dün merak etmiştim zaten blogda yazı olmayınca (:
    Çok morsever değilimdir ama sende albenili gözüküyor :))

    YanıtlaSil
  10. Thanks ladies :D

    betül bunu bende cok seviyorum tek kalmıstı kaptım hemen :D

    tansu git bencede :D tesekkür ederim bu arada az öncede serçe parmagımın tırnagı uctu nazar :D

    YanıtlaSil
  11. azmettim yaptim bunun aynisini olmasa da benzerini =D bakalim makinayi getirsin babam, gorelim benziyo mu benzemiyo mu =DDD gozumle gordum ama yine soyleyeyim, cok guzel =)

    YanıtlaSil
  12. fotolardan anladıgım kadarıyla olmus :D ama tırnaklarımda sen gördun sence olmusmu :D bir daha görusunce sen onları sur bende bunu karsılastıralım :D

    YanıtlaSil
  13. ay kiyamam ucan tirnak sahibesi:D renk cok güzel bayildim.. hatta ilk begendigim holo oje diyebilirim:) fimolarda ayri bi hava vermis

    YanıtlaSil
  14. burçin bugunde yani az önce baş parmagımın tırnagı uctu allahım nası bi göz bu :S

    YanıtlaSil
  15. Wuuu, mor holo süpermiş. Bu arada geçmiş olsun, tırnak kırılması ne kötü bişeydir.

    YanıtlaSil
  16. şu booty ojeleri bir türlü bulamıyorum nereden alabilirim bana yardımcı olur musun???

    YanıtlaSil
  17. anlasılan dier yazıları okumamıssın :D artık kalmadı bottyler bende en son ojeleri topladım

    YanıtlaSil