10 Ocak 2011 Pazartesi

Alışveriş

Yine bir oje alışverişi.Rio55 iyiki varsın :D .İlk Zoya ojemi almış bulunmaktayım iki taneside yolda geliyor .

---Zoya Alegra :İçinde altın simler olan fuşya pırıl pırıl bir oje.Şişesine ve şişedeki görüntüye bayıldım.


---O.P.İ The Show Must Go On :İlk OPİ ojem.Şişede bir bakıyorsunuz turuncu bir bakıyorsunuz kırmızı bir bakıyorsunuz pembe gibi.Yani yanadöner bir oje.Hemen tek tırnağımda denedim folyo gibi.


---China Glaze Atlantıs : Trincess'in hediyesi :D Fotoğraflarda hep mavimsi çıkmış ama yeşile yakın turkuaz rengi oje ve içinde turkuaz ve gümüş simler var.Şişedeki görüntüsüne aşık olabilirsiniz.Dayanamadım bunuda denedim tek tırnağımda ve tek başına opak olabilecek bir oje.

NOT:Gitti gidiyordaki Rio55 den sorunsuz şekilde alışveriş yapabilirsiniz.



Atlantis:




Alegra:




The Show Must Go On:

8 yorum:

  1. bende ona bayıldım hediye Trıncess iyiki varsın :D

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullan =) allegra'yı ben de alıcam sanırım =)

    YanıtlaSil
  3. senin fikrin hep sonradan değişiyor :D al bakalım :D çok güzel

    YanıtlaSil
  4. oyle ama napiyim bi bakiyorum guzel geliyo bi bakiyorum cirkin geliyo :p
    3 tane alicam sanirim toplamda bi bakalim net diil ama sorun cikmazsa kesin alcam =))

    YanıtlaSil
  5. yok yok alegra güzel :D riodan alıosun dimi

    YanıtlaSil
  6. gule gule sur canim =) hepsi cok guzel =DDDD

    YanıtlaSil
  7. tekrar tesekkür ederim cnım :D

    YanıtlaSil