6 Ocak 2011 Perşembe

Dev Çilek

Bugünün yeşili Flormar Neon serisinin 07 numaralı ojesi.Tırnağımda üç kat var altına beyaz sürmedim çok neon olsun istemedim çünkü.Üzerine Quick Dry kullanmadım fakat çabuk ve parlak kurudu.Neon ojeler mat kuruyor genellikle ama zaten Flormarın neon ojelerine Pastelin neon ojelerine karşı neon demek için bin şahit lazım.Bu renk tamda desende olduğu gibi çilek sapı gibi :D Fazla meyve sevmem ama yaz meyveleri tam bana göre çilek,kivi ve kiraz vazgeçemem:D Bugün tırnaklarımıda yiyebilirdim.Golden Rose nin nail art ojelerinden kırmızı ile yeşilin üzerine çileğin ana şeklini çizdim .İçini She nin kırmızı ojesi ile doldurdum ve Claire's in nail art ojelerinden sarı ile benekler yaptım.Yeşil ile kırmızı uyumunu her zaman severim .Bu dev çilekleride sevdim :D...



16 yorum:

  1. bu ojeler gerçek neon diye biliyorum ben..
    cok komik olmuslar :) begendim.
    yarın ben de neon yesil koyacagim, pisti oluyoruz hehehe

    YanıtlaSil
  2. AYRICA HAFTAYA MOR RENK KAZANIYO YİHUUUUUUUUUU

    YanıtlaSil
  3. neon karanlıkta parlayan değil midir bu oje karanlıkta belli olmuyor :D pastelin ojelerine göre bunlar neon değil bence :D oooo pazara çok var kim kazanır bilinmez :D

    YanıtlaSil
  4. canım neonlar siyah ışık altında parlar diye biliyorum. bu da öyleymiş :)

    YanıtlaSil
  5. yaw diyorum ya pastele göre bence bunlar neon değil onlar daha parlak :D

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  7. dilek muhtesem olmus astin kendini =DDD cok guzel ya... nasi bi sabirla tekrar kirmiziyla boyamissin... =) ben sevdim bu senin tema isini =)

    YanıtlaSil
  8. bende sevdim tema işimi :D bu çileği yıllar önce görmüştüm ama tırnağa minik çilek çizmişlerdi ben büyüttüm :D çok tesekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  9. Bir keresinde karpuz yapmıştım herkes çilek demişti bunu yapsam karpuz derler -_-
    Denemek istedim ama uygun ojelerim olduğunda :))

    YanıtlaSil
  10. süper olmuş çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  11. Tansumut dene bence ve sende bi blog aç artıkkkk :D

    Cemre yemek istermsin :D

    YanıtlaSil
  12. harika olmus bence bu..ben de yilbasi tatilinde denedim ama boyle akma efekti olmammisti..(becerememiştim yani) =)tam koyu kahve bulup bunu cikolata akarmis gibi de yapabilirsin bence, sahane olur!!

    YanıtlaSil
  13. Kaderkısmet oraları ince fırçayla yaptım canım çapraz çapraz çizdim yani

    YanıtlaSil
  14. yeşil renge bayıldım tam da istediğim gibi neonmuymuş buuuuuu?hiç benzetemedim
    çileklerde süper olmuş :)))

    YanıtlaSil
  15. aman yarepppiimmmm:) çoookkk tatlı olmuşşşşş

    YanıtlaSil
  16. Ben ve blog yok artık youknow o kadar cesaretim yok böyle sizin sanat eserlerinize bakmak güzel hem :p

    YanıtlaSil