7 Ocak 2012 Cumartesi

China Glaze Flying Dragon

China Glaze Flying Dragon menekşe renginde içinde mavi simler bulunduran neon bir oje.Şişe de görünce çok değişik geldi ama açıkcası çok sevmedim.Kıvamı koyu yani tek katta bile yeterli gibi .İçinde ki maviler rengini daha da koyu yapıyor ojenin.Aslında oje güzel ama ben daha ilginç durmasını bekliyordum sanırım.Daha önce sürdüğüm Funky Fingers Power Play a çok benziyor ama mavilikler yüzünden az daha koyu görünüyor.Bütün neon ojeler gibi mat kuruyor ben üstüne kurutucu sürdüm.Power Play favorim :D.


BURADAN Orly çekilişime katılabilirsiniz.

To win CLİCK






14 yorum:

  1. Bu ojeyi ilk gördüğüm andan beri çok beğeniyorum, ama istemekle istememek arasında kalıyorum. =)) Tırnağındaki hali muhteşem gözüküyor kesinlikle! Güle güle kullan canım. =)

    YanıtlaSil
  2. sabırsızlanıyorum, benimki şişede daha pembemsi duruyor bu arada! :)

    YanıtlaSil
  3. Angie kuzum ben cok begenmedim sanki bakcez artık :D

    Aswang dil altı hapını almadan bakma sen :D

    Esra hemen sur sur :D

    YanıtlaSil
  4. Altına beyaz oje sürerek denesene fıstık, çok daha renk belli ediyor o zaman kendini ... Hep elimin gittiği ama almaya deger mi düye düşündüğüm bir oje idi, sevdim :))
    Muck :)

    YanıtlaSil
  5. Yazmayı unutmuşum :D altında beyazda var ama inan oje o kadar koyuki tek katta renk veriyor zaten :D

    YanıtlaSil
  6. hiç böyle bir mora denk gelmemiştim, ilginçmiş bence :) sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  7. Ay güzel gibi alsam mı almasam mı :D Dilek çalışkan gördüm seni :P

    YanıtlaSil
  8. gözüm çok kaldı bu ojede benim ama mora ısınamıyorum :D

    YanıtlaSil
  9. pek güzel durmuş sende =) yazın ayakta da hoş oluyo bu.

    YanıtlaSil
  10. deli misin ya?? süper durmuş acayip beğendim, konad yapılır mı ki bununla?

    YanıtlaSil
  11. Herşey sizler için :D ece bilemedim ya olur gibi ama cok koyu cunku

    YanıtlaSil
  12. Çookkk güzel, bu ton yeni favorilerimden :)

    YanıtlaSil