5 Ocak 2012 Perşembe

Yılbaşı Tırnaklarım

Yılbaşında evimden uzakta olduğum için gitmeden önce bir manikür yaptım ve her ihtimale karşı yanıma da 3 oje aldım.Evdeyken yaptığım manikür Orly Meet Me Under The Mistletoe üzerine Essence disklerinde ki deseni uyguladım , yüzük parmağıma China Glaze Love Marilyn sürdüm .İşaret parmağıma da Bundle Monster disklerinde ki çan desenini damgaladım. Orly oje cam kırıklı bir koyu yeşil oje .Üzerine de Golden Rose nail art altın rengi ile desen yapınca çok belirgin olmadı ve ben bunu sildim :D.China Glaze Love Marilyn sürdüm bütün tırnaklarıma.Love Marilyn kırmızı sim ve pullar arasında gümüş rengi pullar olan bir oje.Çok net bir fotoğraf çekemedim ama en yakın zaman da bu oje için bir post hazırlarım.Yeni yıla tırnaklarım da Love Marilyn ile girdim....



6 yorum:

  1. A-wesomeeeeeeeeee!! ;)

    YanıtlaSil
  2. Orly Meet Me Under The Mistletoe cok guzel bir renk zaten :) yilbasi manikurude cok guzeel :)

    YanıtlaSil
  3. Bu postun şanslıları sizsiniz :D

    YanıtlaSil
  4. Üstteki de güzel ama alttaki simliyi daha çok sevdim galiba :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle:)
    kızım görmesin..
    8 yaşında ve oje tutkunu:)
    seve seve izleyiciniz oldum bile..
    bende sizii bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil