8 Ocak 2012 Pazar

Alix Avien 246

Aslında bu maniküre başlarken aklımda çok farklı renkler vardı ama sonunda ortaya Deniz'in bu manikürüne benzer birşeyler çıktı . Bu manikürü tırnakların da gördüğümde de bayılmıştım.Zeminde Alix Avien 246 sürdüm 2 kat.Uzun zamandır bu ton ojeler sürmüyormuşum onu farkettim.Ten rengi bir oje diyebilirim ve kıvamı çok güzel.Üstüne de ilk önce zemine Orly Oui süngerledim ama benim hayalimde parlak olması vardı malesef süngerleyince çamur gibi birşey oldu sanırım alt tonundan kaynaklı.Üstüne en iyi parlaklık verebilecek şeyin Glitz & Glamour olduğunu düşünüp onu süngerledim.Born Pretty Store disklerinden çiçek desenini Verita nın siyah ojesi ile damgaladım.En üstede kurutucu geçtim.

BURADAN çekilişime katılıp istediğiniz Orly ojeye sahip olabilirsiniz...


BURADAN Merve ' nin çekilişine katılabilirsiniz...






7 yorum:

  1. ben bilmiştim bunun glitz&glamour olduğunu :)) ödülümü alayım :)

    YanıtlaSil
  2. çook güzel olmuş :) sabah sabah içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  3. çok sevdimm bayıdlımmmm süperr.

    çekilişime beklerim :)

    http://betirella.blogspot.com/2012/01/benimm-cekilisimmm.html

    YanıtlaSil
  4. baskı süper ya gerçekten siyah harika. maniküründe çok güzel :))

    YanıtlaSil
  5. bunu çok sevdim!! ^_^

    YanıtlaSil
  6. off yavrum benim nasi guzel =)

    YanıtlaSil