29 Ocak 2012 Pazar

Chanel Peridot

Chanel Peridot bu sene sanırım en çok konuşulan oje oldu.Her dönem bir oje takıntısı oluyor bende mesela geçen sene holografik ojelere deliriyordum şimdi yanardöner ve neon ojeler alıyorum. Bu ojede yanardöner bir oje.Tırnaklarım da iki kat var .Elimi oynattıkça sarı ve yeşil renge dönüyor.Bu ojenin benzeri olan Sephora Diving in Malaysia da bende var . O bende daha sarımsı duruyordu ama Peridot daha yeşilimsi duruyor bende.Üzerinde China Glaze fast forward var .BURADAN Diving İn Malaysia yıda görebilirsiniz..


BURADAN çekilişime katılabilirsiniz...





11 yorum:

  1. golden rose da bunaçok benzeyen bir renk çıkarmış. tonlaması renk geçişi aynı.tabi kalıcılık dayanıklılık vs. açılarından bilemem nasıldır:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. golden roseyi gördümde açıkcası o şişeyi asla almak istemiyorum :D sevmiyorum o şişeleri :D

    YanıtlaSil
  3. Prettttyyyy... :D I still can't justify the cost of Chanel polishes though. ;)

    YanıtlaSil
  4. ojeleri deneyip paylaşımda blunmana saygı duyuyorum. ama manikürsüz tırnağa sürmeye calıstıgın ojenın duruşunu begenıp fotograflamanı anlayamıyorum. emek verioysan daha ıyı tırnaklarla yap bunu.

    YanıtlaSil
  5. Neden kötu yorumlar hep ''adsız'' lardan gelir bunu bir kere daha düşündürttün bana .Manikür yaptırmak sağlıksız birşey.Tırnak etlerini kesince göze güzel görünüyor olabilir ama vucuda mikrop girişi kolaylaşıyor. Ben tırnaklarımdan tırnak etlerimden memnunum.Eğer sende ''güzel tırnakların'' fotoğraflayıp bana mail olarak atarsan bir daha ki yazımda adını vermeden paylaşabilirim.Herkes güzel tırnak görsün ....

    YanıtlaSil
  6. Ben hakkaten anlamıyorum manikürlü tırnak ne açıdan bundan daha iyi görünüyo :S Tırnakların düzgün, boyları iyi, şekli güzel, tırnak etlerin kuru değil, hepsi geriye itilmiş düzgün duruyor, bundan daha iyisi nası olabilir ben bilmiyorum, ve yüzlerce blog takip eden biri olarak söylüyorum bunu.

    YanıtlaSil
  7. Cahilliğimi maruz görün ancak: bu zaten manikürlü tırnak değil mi? Manikür demek mani (el) ve kür (bakım)'dan geldiğine göre, bakımlı el, el bakımı yaptırmak demek. Bu fotoğraflardaki de son derece bakımlı bir el. Manikürün alası sayılabilir :D

    YanıtlaSil
  8. bence tırnakların acayip güzel ve pek çok manikürlü tırnağa taş çıkartır...Sadece acayip güzel tırnakların varmış ki oje bu kadar güzel durabilmiş olacaktı yorumum aslında...Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  9. Peridot candır. <3 =D Ayrıca tırnakların çok güzel, maşallah. ve de Başak'ın yorumuna +1500.

    YanıtlaSil
  10. Offf muhteşem bir oje. Şansıma, Berlin'deki Douglas parfümerilerde Peridot indirimliydi ve 22 Euro'ya satılıyordu. Günlerce gidip gidip kavanozdaki ojeleri gözledikten sonra dayanamayıp aldım. Günlerce kutusundan bile çıkarmaadım, kullanmaya kıyamadım. Döndüm bir baktım burada 70 TL. Bi 15 TL falan kardayım galiba. Aşık oldum resmen. Space Cadet'ten sonraki en değerli şey bence bu. :D :D Biraz fazla heyecanlandım galiba :D

    YanıtlaSil
  11. Peridot gercekten çok güzel bir oje
    Yorumlar için teşekkürler

    YanıtlaSil