6 Ocak 2012 Cuma

Lush Lemony Flutter

Tırnaklarıma nasıl bakım yaptığım soruluyor bazen . Ben de bir yazıyla anlatmak istedim.Kış gelince tırnaklar daha çok kuruyor ve zarar görüyor.Benim gibi bir oje severseniz aseton tırnağın en büyük düşmanı olabiliyor.Ben Roon marka aseton kullanıyorum.Büyük litrelik şişede.Sanırım saf asetonmuş çünkü ojelerimi sildikten sonra tırnaklarım ve parmaklarım bembeyaz oluyor.Zarar verse de ojeyi çok iyi çıkarıyor (simliler hariç).Tırnaklarımı sildikten sonra ellerimi yıkıyorum ve daha sonra kremliyorum.Lush Lemony Flutter limon özlü bir krem.Oje blogların da görüyorsunuzdur.Genelde herkes bunu kullanır.Kurumuş tırnak etlerine 5 dk içinde etki ediyor.Benim çok tırnak eti sorunum yok aslında yani zaten ince belirsiz tırnak etlerim var.Ama kuruduğu zaman yanlardan kopabiliyor. O zamanda acıyor tabiki.Kremin etkisini fotoğraflarla görün istedim.Bu arada tırnakların sararması pislik anlamına gelmiyor biliyorsunuz tırnağı sarartan ojenin içinde ki maddeler!! Evet tırnaklarım sararmış çünkü ojesiz gezdiğim gün yok.Şimdi bir Adsız nasılsa gelir yazar diye itiraf edeyim dedim :D.

Kremi Lush Türkiye sayfasından alabilirsiniz.Ayrıca Cevahir avm de de Lush mağazasında var.Fiyatı 20 küsürdü en son ama uzun süre gidiyor.




Burda çıplağım :D



Burda tırnak etlerimi ve kuruluğunu görebilirsiniz




Kremi bu şekilde tırnaklara sürüyorum ben bu sefer biraz abartmışım çok sürmüşüm az bişi de yetiyor



Tataaaaaaaam buda kremin emildikten sonraki pürüzsüz hali

12 yorum:

  1. hahahah :) çok güldüm var yaa !! Ah bu Adsızlar, okusa keşke yazmayacaklarda, sadece fotograflara bakıp, çamur atmak amaçlı geldiklerinden :))

    Ypgun bir krem belli.. Bende manikür yaptırmayıp böyle kremler, yağlarla geçiştirenlerdenim ;)

    YanıtlaSil
  2. limonlu krem sevmediğim için almamakta direniyorum ama etkisi mucizevi nerdeyse =) ayrıca tırnakların pek de sararmış görünmüyorlar ;)

    YanıtlaSil
  3. Saf aseton mu daha ıyı yoksa normal mı .) Ve kremi nerden alabılırım.. .)

    YanıtlaSil
  4. ya çok güzel! harika bir post olmuş Dilekcim, son derece faydalı, lush'ın ürünü de kesinlikle 'must buy' :)
    ellerine saglik. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz kremlerde hep sorum şu oluyor: Kremi sürdükten ne kadar zaman sonra oje sürüyorsun? Ben genelde birini çıkarıp hemen diğerini sürüyorum. Tırnağıma bakım ürünü sürmek için ojesiz günümün gelmesi gerekiyor; bu da bayağı zaman alıyor doğrusu :)

    YanıtlaSil
  6. bu kremi ben de kullaniyorum, süper bi sey :)

    YanıtlaSil
  7. bu süper oldu çünkü benimde böyle bir problemim var :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bende bazen kendi yaptigim kremlerin disinda, bunuda zaman zaman kullaniyorum ve gercekten cok tavsiye edilecek bir ürün. Ayrica bu kremdeki limon kokusuna resmen bayiliyorummmm. Bana tatli meyva limon sekerini hatirlatiyor hep. Enfes birsey! Hic deterjansi bir limon kokusu degil, deterjanlardaki limon kokusundan nefret ederim ;-)

    YanıtlaSil
  9. Yorumlar için teşekkür ederim kızlar.Sırayla cevaplayayım :D.

    1.Nimo bende manikür yaptırmıyorum çokta kötü değil tırnak etlerim ama manikür zaten zararlı bişi.

    2.Alice bence almalısın kokusu dondurma gibi :D.

    3.Artemis iyiki hatırlattın nerden alabilecegini yazıya ekledim canım . Saf aseton zararlı sanırım ama zaten içine su fln katıp satıyorlarmış.Ama kremlerle bakım yaparsan sorun kalmaz.

    4.Esracan sağol kuşum.

    5.Aslı krem tamamen emildikten sonra sürüyorum ben 1 saat fln belki belki de daha az :D.

    6.Fulya sende bendensin .

    7.İşe yaradıysa ne mutlu bana :D.

    YanıtlaSil
  10. bende almak istiyoruuuummm :)

    YanıtlaSil
  11. sizinde tırnak üstlerinizde soyulma var sanırım. ne yapıyorsunuz onlar için? benimde kat kat soyulma oluyor oje 3 gün kalınca

    YanıtlaSil
  12. ne adsızı ne başka bişi böyle tırnaklarım olsa daha ne isterim.:)

    www.sinemella.blogspot.com

    YanıtlaSil