5 Ocak 2012 Perşembe

Essie Bright Tights

Essie ' nin Trendyol ' da ki yılbaşı indiriminden 9 oje almıştım.Bright Tights de bunlardan biri.Turuncu renkte neon bir oje.Zemine tek kat beyaz oje sürdüm.Üstüne kaç kat Bright Tights sürdüm bilmiyorum :D. Yapısı su gibi , çok şeffaf.Opak olması için defalarca düzeltmek ve kat sürmek gerekiyor.Çok zorlandım sürerken açıkcası.Neon ojelerde sanırım bu olay hep var.En alta beyaz sürünce renk daha iyi patlıyor ama bu sefer de üst katları sürerken alttaki beyaz oje kayıyor.Neon renkleri sürmek için sanırım geç kaldım ama bana göre kapalı , soluk havalarda neon renklerde hoş durabilir.Kurutucu olarakta China Glaze kullandım.Neon renkler mat kuruyor genelde ama ben parlak olmasını tercih ediyorum.Neon sevenlerin alması gereken bir oje.Tırnaklarıma bakarken kör olmam umarım :D.Fotoğraflarda oynama yoktur ama bu rengi görünce makinede az sıyırdı :D.







15 yorum:

  1. hahahah koptum yorumuna yayına ya:D
    Çook güzel gözüküyor sanki ışık saçıyor gibi durmuş vallahi:D Sen beni çıldırtıcaksın hatun vallahi bak :)))

    YanıtlaSil
  2. Offf mükemmel! Ben de istiyorum acilen!!

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara bakarken ben bile kör oldum :) Şaşı gibi bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. sen bunlara parlak cikmadi mi diyosun retinalarim yandi be =D

    YanıtlaSil
  5. hele son resimde tirnaklar direk erimeye baslamis =D

    YanıtlaSil
  6. Aswang kop bebegim kop kop :D

    Kızlar alın mutlaka çok güzel yaaa butun neon ojelerimi surerim bu gazla :D

    Deniz orda öyle göründü gözüme ya :D facebook bozuo fotoyu :D

    YanıtlaSil
  7. bayıldım,çarpıcı.)

    YanıtlaSil
  8. Kör oldum. Sana tazminat davası açıcam. Talebim de bütün ojelerini bana vermen olacak!!! :P Harikaa <3

    YanıtlaSil
  9. çılgııııııııııııııııııın XD china glaze sun worshipper da çılgın bak, onu da tavsiye ederim sana.

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflarda oynama yoktur yazınca, bir oje fotoğrafıyla nasıl oynanabilinir ki diye geçirmiştim içimden... gözümün önünde flaş patlamış gibiyim...
    sıcak bir renk diyebilirim sadece... :))

    YanıtlaSil
  11. kuzummm başlıga şey yaz sen .DİKKAT FOTOLARA BAKARKEN GÖZLÜK KULLANIN :))) bu nedir nasıl bişidir yaa renk şahane parlaması ayrıca bittim bittim :))

    YanıtlaSil
  12. Kızlar alın bu ojeyi alın :D

    YanıtlaSil
  13. bloguna da bu renge de bayıldım kesinlikle bundan sonra takipteyim bana da beklerim :D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil