4 Ocak 2012 Çarşamba

Barielle Elle's Spell & Giveaway Winner

Bir süredir bloguma istediğim gibi vakit ayıramıyorum farkındayım.Yeni yılda blogumla daha çok ilgilenirim umarım :D.Tırnaklarım da ki oje tek kat Pastel 33 üzerine ( çok güzel bir kırmızı ) tek kat Barielle Elle's Spell.Elle's Spell koyu kırmızı oje içinde yeşil-sarı-bronz yanardöner flakeylerden oluşan bir oje ve bence mükemmel bir oje.Tırnağın tutulma açısına göre renk değiştiriyor parçacıklar.Siyah ojenin üzerinde nasıl durur merak ediyorum .En üstte China Glaze Fast Forward var .Tekila gibi koksa da iyi bir kurutucu.10. parmağıma sürdüğümde ilk sürdüğüm tırnağım kurumuş oluyor .Eğer kurutucu arayışı içindeyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum.Ben bu ojeyi Cevahir AVM deki Cevahir Eczanesinden aldım.Ülkemizde de böyle ojeleri bulabilmek mutlu ediyor beni...

Bu arada çekilişi 31 i gecesi sonlandırdım ama daha yeni çekebilme şansım oldu.Kazanan şanlı kişi
ANGİE


En yakın zaman da adresini göndermeni bekliyorum ...







14 yorum:

  1. Oha Harikaaa :)) Çok güzel durmuş tırnakalrındada

    YanıtlaSil
  2. Çoook teşekkür ederim, hemen ulaşıyorum. ^.^

    YanıtlaSil
  3. Yalnız ben sevinçten Barielle için yorum yapmayı unutmuşum. =))
    Çok muhteşem gözüküyor. =)
    Güle güle kullan canımm. =)

    YanıtlaSil
  4. tek kelime ile harika bi manikur olmus

    YanıtlaSil
  5. Harika gözüküyor bayıldım :)
    Güle güle kullan canım. Yazını okuyunca internetten renk seçeneklerine baktım ama bunu bulamadım yada gözümden kaçtı sanırım. Bu fotoğraflarda gösterdiğin ojenin renk ismi tam olarak nedir acaba?

    YanıtlaSil
  6. Hahaah ayy bu saatte oje diye çılgın atınca kafa gitti tabi. İsmini yazmışsın zaten. Ben onu renk ismi değilde komple markanın ismi olarak algıladım bir an. Aklım gitti ojeyi görünce:p Tamam sakinim :))))))))

    YanıtlaSil
  7. Aswang bugunlerde yazdıgım herseyi birde yorum olarak soruyorlar :D artık diyorum yazı yazmayayım nasılsa okunmuyor :D Sakin ol şimdi bak canım ojenin adı Elle's Spell :D sakin sakin :D ama hakkaten ojede akıl göturecek kadar :D

    YanıtlaSil
  8. Yok kuzuuum okudum okudumda ben şaşkın okuduğumu anlamamışım :D Googleda direk Barielle Elle's Spell diye arattım. Markası komple o sandım. Şaşkınlık işte:p
    Ay valla okudum :D sen yaz hep yaz:))))

    YanıtlaSil
  9. Barielle Elle's Spell diye aratınca çıkmadımı canım hiç ? Ben baktım da gerçi çok belirgin fotoğraflar yok :D tamam hep yazcam :D bu sene daha cok yazcam :D

    YanıtlaSil
  10. canım şahaneee olmuşşşşş :) siyahın üzerinde daha da bi fena olurr sankii ,:)

    YanıtlaSil
  11. Oje mükemmel ama fiyatını hatırlıyor musun peki? Bence de siyahta mükemmel olur :)

    YanıtlaSil
  12. 22.5 tl canım fiyatı orlyler ile aynı :D

    YanıtlaSil
  13. Ufff ne güzel bir renk, benim de bu yanar dönerler simler allar pullar aklımı başımdan alıyor :)

    YanıtlaSil
  14. Bunun bi de toz pembemsi olan ojesi var onu denedin mi canım ??

    YanıtlaSil