24 Ocak 2012 Salı

Hepsi Bir Arada & Buluşma

Bir süredir yazı yazamadım farkındayım.O süre içinde de ojelerimi değiştirdim.Karışık fotoğraflar geliyor bugün.Kışın neon renklere sardım bence heryer koyu renklere bürünmüşken tırnakların renk patlaması yaşaması çok güzel. Biz oje bloggerleri olarak yine buluştuk.Konsept belirlemiştik oda canlı , neon renklerdi.Buyrun fotoğraflara...

Orly kazanmak için son günler...




Funky Fingers Power Play + Yüzük parmağımda ki de Flormar 420..



Essie Bright Tights neon ışık altında...



China Glaze Flip Flop Fantasy...



Orly Rocket Science...

14 yorum:

  1. Selcen'e neonda rakip geldi :)

    YanıtlaSil
  2. ilk kareye bayıldım ! birbirinden güzel 28 tırnak =)

    YanıtlaSil
  3. ayy hepsine ama hepsine bayıldıım!

    YanıtlaSil
  4. neonlara bayılır oldum resmen :)) flip flop harika duruyor sende

    YanıtlaSil
  5. :( Birgün bende olicem o karede ölmez sağ kalırsak :D Ama fotolar ço kgizel <3

    YanıtlaSil
  6. şahane olmuş buluşmanız :) neonlar süper cidden, arada bana geliyorlar sırf elim neonlara gidiyor :) bir de orly rocket science bayıldıım :D

    YanıtlaSil
  7. Ya bende orda olmak isterdim :(

    YanıtlaSil
  8. Buluşma fotoğrafı çok güzell ve de çok kıskandırıcı olmuş. =)) Power Play harika.
    Bu arada senden, Power Play ve Flaying Dragon karşılaştırmasını rica ediyorum. (belki de yapmışsındır, ama şu an hatırlamıyorum. Yaptıysan çok özür, Dilek'cim.)Böylelikle Flaying Dragon'u isteyip istememek olayına nokta koyabilirim. =) Şimdiden teşekkürlerimi sunuyor, sevgilerimi yolluyorum. =))

    YanıtlaSil
  9. Angie canım o ojeyi bir arkadaşıma verdim ben ama şöyle söyleyeyim Flying Dragon un içinde mavi sim gibi şeyler var ama parlamıyor buda ojeyi Power Playdan daha mavimsi hale getiriyor. Şu anda sanırım Funky Fingerse ulaşman zor olabilir gümrükten dolayı eğer bu ton istiyorsan Flying Dragonu al bence

    YanıtlaSil
  10. Hy. I am amazed of the variety of your manicures! I nominated you to this award, hope you don't mind --> http://lililalanailblog.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

    YanıtlaSil
  11. ben sanırım orly hastasıyım :D hep aralardan onu beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  12. All so beautiful! Must have been a fun get together...
    Thanks for sharing :)

    YanıtlaSil
  13. Buluşma fotosuna bayıldım, gözlerimi ojelerden alamadım :)

    YanıtlaSil