8 Ağustos 2011 Pazartesi

Chanel Peridot Dupe Sephora Diving in Malaysia


Chanel Peridot'a görür görmez bayıldım 54 tl verip almaya kararlıydım ama Sephora Diving in Malaysia yı görene kadar.Belki tamamen aynısı değil ama arasında ki farkı açıkçası seçemedim.İkiside altın ve yeşil yanardöner .Tırnağım da iki kat var.Bu benim aynı zamanda ilk Sephora ojem.Fırçalarını çok beğendim aynı Rimmel London ojelerinin fırçası gibi kalın ve yassı .Tam tırnak şeklinde .Tırnak etine bulaştırmadan kolayca sürülebiliyor keşke şişeleri de az büyük olsaymış .İki kere sürünce biter gibi duruyor .Kuruma süresi de hızlı.Sanırım metalik ojeler daha çabuk kuruyor buda öyle hemen kurudu.Güneşte daha çok altın parlıyor ama içerde yeşil tonu ortaya çıkıyor bazen de bronz oluyor :D.Çok fazla konuşmadan fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi...










10 yorum:

  1. peridotu ben de almak istiyordum, söylediğin çok iyi oldu ben aslında sevilla'dan bi dupe bekliyordum ama ilk fırsatta -tabi kalmışsa alıcaam :)

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose'un da Peridot dupe'u varmis ama sadece Avrupa'da satiliyormus.

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış :)) ben daha süremedim ya. sürücem ama =D

    YanıtlaSil
  4. supersin her zamanki gibi =D yine de peridot gelsin ben uslanmiyorum her zamanki gibi =D gozumle gormem lazim

    YanıtlaSil
  5. Cok begendim! Sahane bir renk!

    YanıtlaSil
  6. tırnakların mı tombikleşmiş :P
    renk çok hoş golden rose a gelirse eğer söylerim :)
    bu arada sanırım nail artları kaldırıyorlar.

    YanıtlaSil
  7. evet nail artları bende merak ettim kaldırıyorlar stok etmek lazım :D
    tırnaklarım kısaldı ya bide makine deişti ondan :D

    YanıtlaSil
  8. bu gün capacity sephoraya gittim ne chanel peridottan ne sephoradaki ojelerin adlarından haberleri var almak için çırpındığım halde bulamıyorum ojenin numarasını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  9. ojenin numarası yok adı başlıkta zaten yazıyor evet capacity de yok

    YanıtlaSil
  10. Öylesine bakarken golden rose standında gayet aynı rengi bulup 3.45 e aldım :) yoksa senin gibi o 54 ü gözden çıkarmıştım :) Numarası da 335 , magic color serisi :)
    Graphite de yapsalar ne güzel olurdu :/

    YanıtlaSil