25 Şubat 2011 Cuma

Funky Fingers Power Play

Funky Fingersların içinde en çok sevdiğim oje buydu .Sürünce sevdiğime deymiş dedim :D .Canlı bir menekşe rengi neon oje.Tırnağımda üç kat var .Mat ve hızlı kurudu demekki gerçekten neon :D.Ama parlak halini daha çok sevecek gibiyim.Funky Fingerslerin şişelerini çok seviyorum ,fırçalarıda çok kullanışlı.Bu ojenin muadilleri çokmuş .Sinful Colors Dream On , Essie Bermuda Shorts,Zoya Charisma ojenin benzerleri. Aslında ojenin rengi fotoğrafdakilerden biraz daha canlı ve koyu .Makine rengini kıskandı sanırım :D ...





18 yorum:

  1. Bu ojenin şişesi, benim de çok hoşuma gidiyor. Ne güzel bir renk yalnız *-*

    YanıtlaSil
  2. Mooor senin rengin tam senlik =)

    http://hayatmodadanibaret.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. tam neon =) siyah isik lazim buna bakmaya nasi durcak acaba

    YanıtlaSil
  4. Aaa bu mat mıydı,ben parlak hayal etmiştim :D Ama renk süper ya,böyle bir mor tonu hiç görmedim ben yerli markalarda,yok değil mi ?? :((

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş o siteye bi tur düzenlemek lazım yaf:) bayıldım valla güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. ay harika ya:D:D ne kadar gözalıcı:D

    YanıtlaSil
  7. Renk tahmin ettiğimden daha da güzelmiş. güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  8. ayyy ayyy ayyyy mor benim rengim zaten bayıldımmm şişeyi sürümü boşver renge bittim öldüm eridim :))

    YanıtlaSil
  9. Bulunabilcek bi renk gibi geldi ama düşündüm hatırlayamadım hiç buna benzer renk. Hem neon olmaz zaten güzelliği de orda :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir mor gğle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. bende sevdim kızlar bu rengi sanırım yok turk markalarında bulan varsa göstersin :D

    YanıtlaSil
  12. pastel'in neon moru benziyor mu buna merak ettim =)

    YanıtlaSil
  13. vaovv çok can alıcı bir reenk :)

    YanıtlaSil
  14. harika bir rengi var bayıldım

    YanıtlaSil
  15. bunu nereden alabiliriz? ben internette bulamadım. :(

    YanıtlaSil
  16. yurt dısından almıstım turkiyede sanırım yok satısı artık yurt dısından kozmetik alısverişide yasaklandı :(

    YanıtlaSil