5 Şubat 2011 Cumartesi

Zoya Ivanka

Zoya nın yaz koleksiyonundan Ivanka .Bu koleksiyonda ki ojelerin yapıları sanırım hep aynı.Zaten koleksiyonun adı Sparkle.Bu ojede içinde altın parlak parçacıklar olan zümrüt yeşili bir oje.Aslında içindeki parçalardan dolayı glass fleck olduğunu düşünüyorum yinede bilemiyorum tabi ama sim olmadığını düşünüyorum daha büyük ve parlaklar çünkü.Tırnağımda iki kat var.Üzerinde de top coat var.Böylece daha çok parladılar ama fotoğraflarda tam yansıtamadım.Yüzük parmağıma da Viva La Nailsten aldığım kalpli taşlı çıkartmalardan yapıştırdım.Bu ojelerin üzerine konad ile desen yapmak bence ojeyi mahvediyor.Bu zamana kadar çok yakışmış iyiki desen yapmış dediğim olmadı olsa belki, kararım değişir.Bazen soruyorlar pürüzlümü bu ojeler diye hayır değil ve diğer simli ojeler gibi zor çıkma zorluğuda yok.Zoya nın bu koleksiyonundan oje almadıysanız Ivanka ve Mimi yi şiddetle tavsiye ederim..














5 yorum:

  1. Çok güzel yaa..Ben kendiminkini hala süremedim. Hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum. :P

    YanıtlaSil
  2. neden uğrayasınki :D bence hemen sur

    YanıtlaSil
  3. çok güzel =D ben orly meet me under the mistletoe'yu alıyorum, deniz'in bütün ısrarlarına rağmen ivanka'yı almıycam.

    YanıtlaSil
  4. onla bu aynı değil sanırım bende glatz&glamour aldım

    YanıtlaSil
  5. I was just wearing this, its such a pretty color!

    YanıtlaSil