16 Temmuz 2012 Pazartesi

Woo 606

Tırnaklarım da Woo 606 var .Bu ojenin fotoğrafını çekerken çok zorlandım . Evde telefonda dahil 3 fotoğraf makinesi var ve üçüde turkuaz ojeyi açık mavi çekti. Göreceğiniz ton fotoğrafların düzenlenmiş ama yinede aynı renge ulaştırılamamış halleri.İlk defa böyle bir şey yaşıyorum sanıyorum . Daha önce de kırmızı rengi pek yakalayamazdı makineler ama turkuazın açık mavi çıkması şaşırttı beni.Tırnaklarım da 2 kat var.Daha önce bir değişik tonunu sürmüştüm ona da BURADAN bakabilirsiniz.








Son olarak ojenin tam rengi Bora Bora nın muhteşem denizi renginde derim ve henüz tatile gitmemiş olanları özendirir giderim :D

3 yorum:

  1. Bırak denizi süs havuza girmeye razı olan bana yapılır mı bu:(

    YanıtlaSil
  2. Gicik ya, o son resim hic guzel olmamis >.<

    YanıtlaSil
  3. Heeheeh yaşasın gıcıklık :D

    YanıtlaSil