27 Temmuz 2012 Cuma

Kiko 335 & Born Pretty Store Glitter Nail Polish

Kiko 335 jel kıvamda elektrik mavisi bir oje. Tırnağım da iki kat var. Aslında üçüncü katı sürmek gerekirdi çünkü jel kıvamda olduğu için 2. katı geçerken boşluklar oluşabiliyor.Bu şekilde 2 gün kullandıktan sonra Born Pretty Store den gelen simli ojeyi sürmek istedim. Bu oje harika . Mutlaka ama mutlaka almalısınız.Her renk oje üzerine sürülebilir.Kokusu biraz rahatsız edebilir ama üzerine top coat geçince pek kalmıyor . Tek başına yoğun kat sürünce opakta olur. Sevdiğim simli ojeler içinde ilklere girdi bile :D.Almak isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz. Blogumun sağ tarafındaki indirim kodunu da alışveriş yaparken unutmayın :D.





Bu fotoğrafta gittiğimiz bir konsere ait . Benim tırnağım da China Glaze Flip Flop Fantasy var benim sağımdaki ise kız kardeşimin tırnakları :) .Sarı oje üzerine Born Pretty Store nin karanlıkta parlayan ojesini sürdü ve gördüğünüz gibi parladı :D. Yalnız bu oje plastik kokuyor .Zaten sürdüğünüzde ojenin üzerinde plastik gibi donuyor .Almak isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Born Pretty Store oje ne kadar güzelmiş ya, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Turkiyeye gelirken sikinti yaratiyor mu oje? Bu ojeyi almak istiyorum ama takilir diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kikonun kozmetik ürünleride çok güzel ama yine ne yazıkkı ülkemizde yok:/ Banada beklerim canım. Sevgiler

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil