20 Temmuz 2012 Cuma

Bol Ojeli Post :)

Like it? 
Uzun zamandır bütün ojelerim ve nail art malzemelerim ile post yapmamı isteyen izleyicilerden mailler alıyordum. Açıkçası hepsini döküp tekrar yerleştirmek eziyet gibi geldi ve erteledim.Bugün çekmeceye sığmayanları döküp kutulara yerleştirdik Ece ile.Yapmışken de fotoğraf çekmemezlik olmazdı. Daha fazla yazacağım bir şey yok aslında :) fotoğraflar anlatıyor her şeyi. Bunların dışında bir kısım ojem şu an kayıp :D. Çıkarlar elbet bir yerden.Sayı olarak en son 600 e kadar saymıştım bu bile baş ağrısına yetti. Bu yüzden toplamda kaç adet ojem var bilmiyorum.


Bu çekmeceye sığmayan birazdan kutulara yerleşmeyi bekleyen kısım :)





Bunlarda Ece nin en güzeli bu fotoğrafları :).











Bu çekmecede Pastel , She ve Woo lar var .



Bunda Alix Avien ve Golden Roseler var



Bunda China Glaze ve Orlyler var



Bunda Essie , Chanel , Essence , Catrice , American Apparel , Funky Fingers ve bir kaç marka daha var.



Burada Flormar lar var.



Bu kutuda disklerim ve diğer süsleme ürünleri var . Pullar , taşlar , fimolar vs .



Bunlar da disklerim bazılarını bulamadım her zamanki gibi :)



Bu fotoğrafta hepsi yerlerine yerleşmiş .



Son olarak kullanılmak için bekleyecekleri yerdeler :)


33 yorum:

  1. Aman tanrımmmm ne kadar çoklar :)

    YanıtlaSil
  2. amanın, görünce içim açıldı resmen. yüz ifadem aynen O_O bu şekilde.

    ııı canım ojeleri değil de süslemelerin olduğu kutuyu alabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  3. alixler en az yeri kaplamışlar bence, yani sayı olarak çoklar ama şekillerinden dolayı daha düzgün duruyorlar. butter london ve kalyon ojelerin şişelerini bu yüzden çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Aaa ne iyi geldi bu post :) Emin ol gelmesem bu fotoğrafları gördükten sonra orada olasım gelirdi:) Hepsini ayırmak oldukça vakit aldı ama görüyorum ki ben gittikten sonra daha da uğraşmışsın:) bundan sonra napıyoruz, sürdüğümüz ojeyi yerine koyuyoruz hemen :))

    YanıtlaSil
  5. Bir çekmeceyi doldurdum diye bana abartıyorsun diyen anneme bu yayını göstermekten gurur duyarım :)))

    YanıtlaSil
  6. 600'ü okuyunca ve fotoğrafları görünce inanamadım... o kadar çok disk var ki, eminim piyasadaki her çeşitten vardır... :)

    YanıtlaSil
  7. Oje şöleni! Oov bayıldım. En çok funky fingers moruna.

    YanıtlaSil
  8. bayıldım :) benim 150 tanecik ojeme çok diyenlere bu yazıyı göstereceğim :) bu arada ikea'nın bölmeli kutularını ben de çok seviyorum. Çok kullanışlılar. Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  9. harika, harikasın, harikalar... düzeni çok severim ama düzenli bir insan değilim, olamadım fıtratımda yok :)) ojelerin çokluğu ve düzen anlayışına hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  10. Şu an kendimi anlatıcak tek cümle sanırım
    Ben de istiyoooommm :'(
    olurdu. :)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzeller :) diskleri a5 için dosyalara koyabilirsin karışmaz böylece :)

    YanıtlaSil
  12. 120 tane ojem var çok diyenin alnını karışlıcam harikalar güle güle kullannn

    YanıtlaSil
  13. ahh biz bayanlarr, :))) bu postu ben de eşime göstericem :P

    YanıtlaSil
  14. harika yaa her gün birini sürsen 80 yaşına geldiğinde hala hepsini sürmemiş olursun sanırımm :) bayıldım :))

    YanıtlaSil
  15. Bayılazaaaam yıllardır bu manzarayı gozluyordum bana kalmaya gelebılır ojelerın benm cekmeccelerım bos aahha :D

    YanıtlaSil
  16. dileeeekkk :) levent ne diyo bu kadar ojeye :)))

    YanıtlaSil
  17. bence sen pazara çık bir sürümlükleri ikinci el fiyata sat :) ya benimkiler 180 gören deli oluyor her zaman aynı şeyi söylüyorum ama bunlar görseler kesin bayılırlar :)

    YanıtlaSil
  18. Uzun süredir helmer almayı düşünüyodum ama unutmuştum.postun sayesinde tekrar hatırladım ve aldım =) Çok güzel bi paylaşım olmuş =)

    YanıtlaSil
  19. Aman Allah'ımmmmm bu ne kadar ojeee :) Güle güle kullan hepsini :)

    Çekilişimize bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  20. off offf keşke benimde cg , chanel orly gibi ojelerim ve nail art tool larım olsaa disklerinede bayıldmm :( ama az kaldı bu yıl lise 1 e geçince yatılı kalıcmm para biriktiripp hepsinden alıcamm ,:) hepsi çok güzel dilek abla çok şanslısınn :)

    YanıtlaSil
  21. mersin de oturuyorum keşke burda olsann :)) valla hergün görmek için evine bile gelmek isterdimm :)

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim kızlar
    Oje delisi bende Mersinliyim :) kısmet bellimi olur belki birgun gelirsin :D

    YanıtlaSil
  23. Kutulardakilerin hepsini tek tek saymak geldi icimden
    Ne guzel gorunuyor onlar yaa :-D

    YanıtlaSil
  24. ay harikasın, zaten tırnaklarına bayılıyordum, şimdi ayılmam mümkün olmayacak.Ben de oje delisiyim ama yani senin çırak bile olamam:)sevgiyle...

    YanıtlaSil
  25. hadi yaaa şansaa bakk :)) inşallah kısmet olurr :))

    YanıtlaSil
  26. Bu gerçekten bir hastalık tutkuu :) herkesın ılgı alanı baska harıka görunuyorlar ama kullanabılıyormusun hepsını merak ettimm :))

    YanıtlaSil
  27. İnanmıyorum, içim gitti.....

    YanıtlaSil
  28. İnanmıyorum, içim gitti resmen... :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba bloglarda dolaşırken tesadüfen sana rastladım.Ben de bir ojesever daha doğrusu kozmetik manyağı olduğum için 600 ojenin resmini görünce sevinerek izledim.Benim de oje kolleksiyonum var son sayımda 1200 e yaklaşmıştı.Resimleri görenlerin surat ifadeleri beni çok eğlendiriyor.(eminim sen de böyle düşünüyorsundur)İstanbulda anadolu yakasında oturuyorum.Adım Ece.Bloğunu bundan sonra takip edeceğim.Bol ojeli günler dilerim.Bana mail atmak istersen ecemecekralice@hotmail.com adresine yazabilirsin.Hoşcakal.

    YanıtlaSil
  30. baya sermaye yatırmışsınız ojelere :D

    YanıtlaSil
  31. tanrım saka gibi kaç bin adet var orada benim toplamda 20 ojem var erkek arkadaşım dağıtdeyip duruyor ne gerek var bu kadar ojeye yer kaplıyor vs vs hergün başımın etini yiyor=)))çooooook özendimmmm

    YanıtlaSil