12 Temmuz 2012 Perşembe

Born Pretty Store & Essie Absolutely Shore

Bir süredir yazamıyorum sırada birikmiş dolu yazı varken :(. Sanırım havanın sıcaklığı ve hiçbir şey yapmak istememem bunun nedeni. Ellerimde de her yaz yaşadığım alerjik bir durum var aşırı kuruma ve soyulma . Tırnaklarım da kırıldı . Anlayacağınız çok nedenim var yazmamak için :D. Born Pretty Store bana ara ara denemem için ürünler gönderiyor. Yine bir paket geldi hemde 5 günde .İçinde seçtiğim renkli pullar , karanlıkta parlayan oje , simli oje ve ince bant var. Bunlarla ilgili planlarım var ama ellerim ve tırnaklarım kendine geldikten sonra.İlk olarak pullarla bir deneme yapmak istedim ama hava o kadar sıcak ki ojede kurutucuda kendinden geçmiş . 3 defa sildim ve sürdüm yine de istediğim gibi olmadı.Zeminde 3 kat Essie Absolutely Shore var . Tırnak uçlarıma da sarı , pembe ve turkuaz pullardan yerleştirdim . Aklımda ki tam olarak bu tarz bir şeydi ama nedense içime sinmedi.Umarım beğenirsiniz. Bu arada simli oje muhteşem mutlaka almalısınız...



Born Pretty Store den TUJ61 kodunu kullanarak % 10 indirimli alışveriş yapabilirsiniz...






5 yorum:

  1. Simli ojenin numarası veya adı ne ?

    YanıtlaSil
  2. Malesef numarasıda adıda yok yada ben göremedim linkini vereyim

    http://www.bornprettystore.com/gold-color-glitter-nail-polish-nail-p-1313.html

    YanıtlaSil
  3. o pullarda gözüm kaldı zaten, şu taşınma durumlarını halledelim bir sipariş vereceğim ama bakalım :) çok beğendim pullarla tek bir tırnağı tamamen kaplayabilirsin hoş olur

    YanıtlaSil
  4. simi pulu değil ama essie ojeyi çok beğendim, çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
  5. Canım Karanlıkta parlıyan ojeler için post yapabilirmisin ben çekemedim resmini :(

    YanıtlaSil