30 Nisan 2012 Pazartesi

Golden Rose Magnetic 08

Manyetik ojelerin yerli firmalar tarafında üretildiğini duyduğumda sevinmiştim.Hemen hoşuma giden birkaç rengi aldım .İlk denediğim de hiç benlik değil bunlar deyip kaldırdım bir köşeye.Çünkü tek tek sürüp mıknatısı bekletmek sıkıcı geldi.Geçen günlerde tesadüfen elime geldi ve denedim tekrardan.Bütün tırnaklarıma tek katı sürdüm.İkinci katı tek tek sürüp mıknatısı beklettim.İzler biraz daha koyu ve belirgin oldu.Bu renk vişne çürüğü bordo gibi bir renk.Üzerine herhangi bir kurutucu vs sürmedim ...




4 yorum:

  1. VALLA BENDE AYNEN ALDIM ama çok üşeniyorum...
    ama senin teknik görsellik açısından süper olmuş,bende birde böyle deneyim bakalım...

    YanıtlaSil
  2. Ben de sıkılıyorum yaparken, yıldız şeklini alan ojesinden aldım ama hiç yıldıza benzemedi ya :D

    YanıtlaSil
  3. bunun rengi çok hoşmuş :)

    ojelerimiseviyorum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk heves yeni ciktiginda aldim her rengini, simdi bi kosede bekliyolar oyle:D
    Bu da benjm blogum, beklerim:)
    http://pekcokseyhakkindahersey.blogspot.com

    YanıtlaSil