6 Nisan 2012 Cuma

Golden Lady & 430

Golden Lady ojeleri severek kullanıyordum ama her yerde bulamadığım için çok takip edemiyordum.Firmadan ulaşıp ürün göndermek istediklerini söylediklerinde çok sevindim :D.Ürün çok güzel 2 kutuda kurdele ile paketlenmiş şekilde geldi.Renkler tabiki harika.Ben ilk olarak 430 numaralı mercan rengini denemek istedim .Tırnaklarım da iki kat var .Fotoğraflar da yakalayamadım rengi ama tam bir parlak mercan rengi .Kurutucu olarak Golden Rose kullandım.

Golden Lady twitter hesabına BURADAN ulaşabilirsiniz.





5 yorum:

  1. Bende de var bu çok hoş pembe tonu var cidden :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel renkler göndermişler, diğerlerini de en kısa zamanda sür, sırada çok oje var malum :) çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. aa benim en sevdiklerimden :) Golden Lady oje mevzuundan candır hem uygun hem tam güzel kıvamlı, bir koli rengi rengi var bende de :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel renkler yollamışlar.Dikkatle seçmişler belli ki :)Maşşallah ,tırnaklar da güzel olunca ne sürsen yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  5. renkler çok hoş :) hepsini sür dilek :)

    YanıtlaSil