16 Nisan 2012 Pazartesi

China Glaze Smoke and Ashes

Like it? 
China Glaze Smoke and Ashes yine Hunger Games koleksiyonundan bir oje.Siyah baz içinde yeşil sim gibi parçacıklar var.Şişenin değişik taraflarından baktığında mor , turkuaz , yeşil görünüyor parçacıklar.Tırnaklarım da tek kat var.Açıkcası bu ojeyi ilk gördüğümde siyah oje yaa almam dedim :D.Şişeyi elime aldığım da o güzelliğin farkına vardım.Kırmızı dışında oje sürmeyen bir arkadaşım bile bayıldım bu nasıl birşey dedi durdu :D...







7 yorum:

  1. Bunu sürülecek listeme ekledim :)) baya değişik duruyo

    YanıtlaSil
  2. Peki uzaktan da gozukuyor mu simler, yoksa iyice yakindan bakmak mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
  3. Başak saol kusum :D

    Ece öldüm yorumuna :D ekle bebegim ekle :D

    Öykü hani hep diyoruz ya şişe deki gibi durmadı tırnakta diye bu onun biraz iyisi :D yani

    YanıtlaSil
  4. tırnaklarınn yapısıda güzel senin, o yuzden bu kadar güzel duruyor ojeler...en sonunda karar verdim :)

    iyi haftasonları

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hunger games'in en güzel ojesi bence =)

    YanıtlaSil
  6. nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil