21 Mayıs 2011 Cumartesi

Golden Rose 228

Golden Rose ' nin yeşil ojelerini çoğu yerde aradım ama teker teker farklı yerlerden topladım .Eğer almak isteyen varsa Forum AVM de ki kioskta bütün renkleri mevcut.Şişesi o meşhur şekilsiz şişelerden.Keşke yeni çıkan şişelere doldursalarmış onlar çok güzel :D. Bu oje bence koleksiyon da ki en değişik oje.Diğer yeşil renklerin benzerleri bende değişik markalardan da var.Tırnaklarımda 3 kat oje var.Kıvam olarak biraz sıvı.Şu an da sürdüm üzerine kurutucu sürmedim ama hızlı kurudu.Renk fotoğrafdakilerden biraz daha soluk ve tozlu Golden Rose ' nin diğer neon gibi olan açık yeşili ile karıştırılmasın..İçinde hafif ışıltılar var.Bence bu oje alınmalı .Türk markaların da ki atakların devamını diliyorum...





9 yorum:

  1. biraz shrek rengini andırıyor bu di mi? ben de aldım bunu ama içindeki ışıltıları sevemedim. 217 çok güzel. bi de dikkat ettim hadise'nin bilmiyorum neyin afişi ama bi resminde aynen o tonda bi yesil oje var =DD buymus bak buldum su anda: http://kralpop.gen.tr/wp-content/uploads/hadise-ask-kac-beden-giyer-2011.jpg

    YanıtlaSil
  2. gargantuan green grape gibi yapmislar cok guzel =)

    YanıtlaSil
  3. Yaa harika bunuda çok beğendim golden rose baya ,ilerleid ya mint yeşillerine falan bayıldım offf ..

    YanıtlaSil
  4. ay bu çok tatlı (:

    YanıtlaSil
  5. Nedense tirnaklarima oje sürmesini sevmem ama kokusuna bayilirim :)

    YanıtlaSil
  6. uzun zamandır takipteyim ve artık ben de takip edilebiliyorum bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Ama bu renk coook Güzel:))

    YanıtlaSil