18 Mayıs 2011 Çarşamba

China Glaze OMG

China Glaze' nin kıyamadığım OMG koleksiyonundan iki oje var bugün tırnaklarımda.Yüzük parmağımın tırnağında GR8 diğerlerinde ise L8R G8R var.İkisi de ikişer kat .Holografik özelliği dağılmasın diye kurutucu kullanmadım ve çok çabuk kurudu.Tırnakta folyo gibi duruyorlar.GR8 altın renkte şişe de simli gibi duran holografik etkisi koleksiyondaki en az olan bir oje .L8R G8R ise çok açık yeşil renkte holografik etkisi belirgin ama yinede diğer renkler gibi kuvvetli olmayan bir oje.Sanırım holografik etkinin az olması ojenin açık renkte olmasından kaynaklanıyor.Fotoğraf makinem beyaz ortamda ojenin holografik etkisini yakalayamıyor bende karanlıkta daha çok fotoğraf çektim yani flaşla .Ben bu koleksiyonu baskı yapmak için almıştım .Düşünüyorum ama gözümde bir şey canlandıramadım henüz :D.Sizden de fikir alabilirim...





9 yorum:

  1. Uwwhhh harikaaaa <3 Yanlızda güzel bunlar :D

    YanıtlaSil
  2. gunes acsa da bunlari bir de guneste gorsen kuzu =D

    YanıtlaSil
  3. puantiye yapabilirsin =)

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel ojeler bunlar uzun zamandır gozum var bunlarda, nereden aldıgını sorabilir miyim? Ebayde su an cok pahalı cunku=(

    YanıtlaSil
  5. kudelada çok guzel olur bordo rengin üzerine altın koyu yeşilin üzerinede açık yeşilden..

    YanıtlaSil
  6. bu ojeler mukemmel :D tesekkür ederim kızlar :D adsız daha önceki postlarda yazmıstım ben yabancı ojelerimi gittigidiyordaki rio55 den alıyorum bu ojelerden sanırım ellerinde yok ama irtibata gecersen sana yardımcı olabilirler ama fiyat konusunda ucuz diyemem :D bunu belirteyim :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bu omg lar ya :) Bir tane falan en azından olmalı herkesin ve benim :p

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar
    OMg Serisi artık Türkiye'de. Sınırlı sayıda üretilen China Glaze OMG serisine şu linkten ulaşabilirsiniz!
    http://www.kozmetiksite.com/omg-serisi_9c8a1c15ceea_KategoriListe.aspx

    Tanacan Kozmetik

    YanıtlaSil
  9. belki yardımcı olur arkadaşlara tanacan kozmetikte şu an satışı var kozmetiksite.com adresinden sipariş edebilirsiniz yaklaşık 23 lira olması gerek.

    YanıtlaSil