20 Mayıs 2011 Cuma

Alix Avien Yeni Ojeler

Like it? 
Alix Avien ' in yeni birkaç ojesini daha önce aldığımı söylemiştim.O zaman aldığım yerde bu renkler yoktu belki de yeni çıkmıştır çünkü numaraları 250 ve üzeri .Çok acelem olduğu için beğendiğim renkleri alıp çıktım .Ojeleri aldığım yerde She ojelerde vardı hatta satıcı bunlar son ojeler bitince devamı gelmeyecek dedi .Süvari kozmetikte ise bütün She kozmetik standını kaldırmışlar acaba tehlikeli bir madde mi var demeden geçemiyorum çünkü akibeti hakkında bir bilgim yok.She ojeler neden yok oluyor bilen varsa söylesin nolur :D .Neyse tekrar Alix Avienlere gelelim baştan 3. ojeyi de Alix Avien'de bulduğuma göre (bu sene bu renk moda kıyafetlerde bile) diyebilirim ki bu markanın tek eksiği mavi renk ve tonlarını üretmemesi.Aldığım yerde Nişantaşı'n dan Cevahire doğru giderken yol üstünde Majör Kozmetik.Erkul Kozmetikten de daha önce küçüklerini aldığım simli ve pullu ojelerin büyüklerini aldım aklımda bir franken var onu denemek için.Şişe de isimleri bile yazmıyordu garip.....

Soldan sağa numaralar:
#257 #256 #255 #250

NOT:Golden Rosenin yeni çıkardığı yeşil renkler Forum AVM deki standda var dün aldım ben...


11 yorum:

  1. 255le 250 harika gözüküyor, onların swatchlarını görmek için sabırsızlanıyoruum :D

    YanıtlaSil
  2. sheler internetten satılmaya başlanacakmış canım. içinde zararlı bir madde olduğunu sanmıyorum yani çünkü kötü kokmuyor sheler biliyorsun.
    fashion diye bi markanın beyaz ojesini buldum, konad için sheden daha iyi, aklında olsun =D bi de ojelerden 257 no favorim oldu =D

    YanıtlaSil
  3. Ya harikalar içim gittiii ...

    YanıtlaSil
  4. demek ki en kisa zamanda majore gidecekmisim =)

    YanıtlaSil
  5. What's Next bende bayıldım onlara bugün denerim hemen :D

    Nemo fashion bende aylardırrrr var :D pazarda görmustum şişesini begendim aldım ama beyaz sürmüyorum zemine diye kapağını bile acmadım franken yaparım diordum :D denicem :D

    İrem benimde içim gitti :D

    YanıtlaSil
  6. Deniz sana yakın zaten :D senle yürüdüğüm yol varya Nişantaşı'na giderken orda :D bence git bi karıştır aldığım diğer renklerde var geçen sürdüğüm mavi fln

    YanıtlaSil
  7. 256 ve 250.. kıpır kıpır etti beni! çok beğendim (:

    YanıtlaSil
  8. Tam final zamanı oje mi çıkarılır yaaa offf :))

    YanıtlaSil
  9. En iyisi ben sıradan süreyim Alixleri :d

    YanıtlaSil
  10. 257 bende 3 aydır var. o kadar begendim ki uzunca bi süre başka oje kullanmadım nerdeyse. arkadaşlarım da çok kıskandılar bizim yanımızda sürme bunu diye üstelediler uzunca bi süre :D ben de onlara hediye amaçlı aradım ojeden ama bulamadım. manisadan almıştım. istanbulda bulamadım, manşsaya tekrar sordum kalmamışç balıkesirde de üretimden kaldırıldı dediler. bilgisi olan yazabilir mi, elimdekini daha tasarruflu kullanıcam eger gercektern üretimden kaldırıldıysa =)

    YanıtlaSil
  11. yok kaldırılmadı yani benim bunları aldıgım yerde hala var tek uretimden kalkan oje she nin ojeleri cok guzel ooo :D

    YanıtlaSil