26 Aralık 2010 Pazar

Zebra

Uzun zamandır yazmayı planlıyordum bu yazıyı.Beyaz üzerine siyah zebra desenleri.Bu tartışılıyor sanırım siyah üzerine beyazmı ,beyaz üzerine siyah mı diye .Ben beyaz üzerine yaptım.Zeminde Pastelin beyaz ojesi var 2 kat.Deneseni konad diskiyle yaptım oje Alix Avienin siyah ojesi.Aralarada Flormar nail artın gümüş simli ojesiyle çizgiler attım.Deseni kaydırdım biraz o hata dışında güzel geldi gözüme :D Ben beyaz oje olarak Pastelin ojesini seviyorum diğer beyazlara göre daha yumuşak tonlu geliyor bana sürülüşü daha güzel ve düzgün...




9 yorum:

  1. Very nice design. Love Konad M57

    YanıtlaSil
  2. benim ilk basarili konadim mor uzerine beyaz zebraydi... sinirden aglayarak yapmistim, olunca da cok sasirmistim =DDD beyaz uzerine siyah daha guzel oluyor bence =)

    YanıtlaSil
  3. bende sevdim ama desen kaydı fln die koymasammı acaba dedim bi an deniz senin o konadını biliyorm kk da gördm :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ya bayıldım bende beyaz üzerine siyah olunca seviyorum gümüş de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. vauvvvv:D çok güzel olmuş ben flormarın nail art ojesiyle yapmıştım o da fena olmamıştı aslında ama bu müthiş olmuş:)

    YanıtlaSil