5 Aralık 2010 Pazar

Siyah Holo

Bu bayramda sürdüğüm ojelerden biri.Aslında şu anda tırnaklarımda bir sürpriz var ama dedim ya sürpriz onu yarın göreceksiniz :D Bu oje Booty nin siyah holografik ojesi ama bütün ojeler içinde en az bunda holo etkisi var.Yani aslında holografik değil bile diyebiliriz belki.Şişede daha koyu duruyor ama iki kat sürdüm ve hala tırnak çizgim görünüyordu üçüncü katıda sürsem aynı olacaktı o yüzden sürmedim.Bu holografik ojelerin özelliği galiba tamamen pürüzsüz ve silinişi çok kolay.Bakalım çekilişin şanslısı kim olacak ?



JOİN MY GİVEAWAY HERE




4 yorum:

  1. benim de golden rose gri holografik ojem böyle olmuştu. adı holo sözde ama hiç belli olmuyor tırnakta.

    YanıtlaSil
  2. ya yine de guzel holo diilse diil napalim =) ben de aldim sonra bundan =)

    YanıtlaSil
  3. rengine lafım yok :D ama holo değil gibi :D

    YanıtlaSil