20 Aralık 2010 Pazartesi

Booty Pembe Holografik

Like it? 
Bugün çekiliş bitiyor.Buda kapanış ojesi olsun.Tanıtmadığım son holografik oje bu.Numarası yok o yüzden yazamıyorum.Ama bu tonda yani pembe 2 tane oje var.Tırnağımda iki kat var.Bu ojeninde holo özelliği biraz dağınık.Tırnağı çok canlı gösterdi bu renk yani tenimi daha açık ve temiz gösterdi.Keşke bunların devamını bulabilsem de yedeklesem :D Başka ojelerin üzerine tek kat sürüp değişik renkler elde etmeyi planlıyorum bakalım.Çekiliş bugün gece bitiyor.Katılmadıysanız BUYRUN...


JOİN MY GİVEAWAY HERE



9 yorum:

  1. this is beautiful and I need it in my life!

    YanıtlaSil
  2. cok hos bi renk!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. seker pembe holo, en guzeli =DDD ya ben ayrim yapamiyorum bunlar arasinda =)))

    YanıtlaSil
  4. bende yapamıyorum ya hepsi harikaaaa:D

    YanıtlaSil
  5. wow! Gorgeous! So pretty on your hands!

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzel umarım benim olur oje,ben sürerim :p

    YanıtlaSil