8 Şubat 2012 Çarşamba

Orly İngenue & Çekiliş Kazananı

Like it? 
Orly İngenue Merve 'nin bana doğum günü hediyesi .Çok beğendiğim ama bir türlü alamadığım ojeyi almış benim için .Tırnağımda iki kat var. Gül kurusu - pembe arası bir renk.Şişe de gül kurusu ve altın renkte parçacıklar görünüyor.Bu oje de diğer Orly ojelerim gibi glassfleck yapıda.Kurutucu olarak yine China Glaze kullandım.

Çekilişin kazananı belli oldu.Firma ile geç iletişim kurduğumdan açıklamam sürem gecikti.Kusura bakmayın.Kazanan

Selamlar! =)
Blogumda duyurdum linki şurada;
http://ojesihirbazi.blogspot.com/2012/01/52-week-challenge-week-3-color-block.html
yanı sıra, ezelden beri izleyicinim. mail adresim; aslanturk.esra@gmail.com seçtiğim ojeye ve yazısına gelince:
Orly Oui:
Oui, yani evet! Evet şeklinde kabul ettiğinizi belirttiğiniz bu ünlem aslında, Orly Oui’nin kendi içerisindeki gizemini bir şekilde aydınlatmaya çalışıyor. Sanki arkasında ne olduğunu bilmediğim bir kapının önündeyim, ‘evet’ ya da ‘hayır’ deme şansım var ve tek bir defa değerlendirebilirim bu şansı. Ve ben, ‘Oui’ yani evet demeyi seçiyorum. O kapıdan içeri giriyorum.Tahmin dahi edemeyeceğim bir manzara karşılıyor beni! Hiç beklenmedik. Karşıma çıkan renk cümbüşü beni ‘evet’ dediğime hiçbir şekilde pişman etmiyor. Kapının ardında dolaştıkça dolaşıyor, her geçen dakika daha da mutlu oluyor ve bu mucizenin tadını çıkarıyorum…Evet dediğime hiç de pişman değilim ve biliyorum ki daha keşfedilecek çok şey var o kapının ardında. İşte ‘Oui’nin bana hissettirdikleri de tam olarak böyle, renginin gizeminde saklı bir mutluluk.


Yorumu ile ESRA oldu.Lütfen en kısa zamanda adres bilgisini gönderirse seçtiği oje gönderilecek...








10 yorum:

  1. çok çok yakışmış kuzummm :)

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel bi oje bu. Merve bana da alır mı ki??? :)) esrayı tebrik ederim bu arada

    YanıtlaSil
  3. Kendim kazanamdım diye üzüldüm Esra abla kazandı diyede sevindim :D Yabancıya gitmedi olsun :))

    YanıtlaSil
  4. yay!!!!!!!!!!!!!!

    mutluluk!!! ^_^

    YanıtlaSil
  5. pek yakışmış :)

    ben de dün bi dolu oje aldım çok mutluyum hihi :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bir renk ne kadar yakışmış ! :)

    YanıtlaSil
  7. Bayildim bu renge!

    sevgilerimle,
    Zeynep

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Canım çok beğendim bu ojeyi.güneşte nasıl ışıl ışıl parlar.
    Bu arada tagledim seni http://poliship.blogspot.com/2012/02/mim-mim-mim.html

    YanıtlaSil
  9. Poliship tesekkür ederim canım

    YanıtlaSil