13 Şubat 2012 Pazartesi

China Glaze Treasure Chest

China Glaze Treasure Chest içinde altın rengi iri sim ve pullar bulunduran bir oje.Ben buna çok benzeyen içinde sadece altın rengi pullar bulunduran Solar Flareyi istiyordum.Buradan görebilirsiniz.Ama ona ulaşmam zor olabilir diye düşündüm görmüşken Treasure Chest alayım dedim.Tek kat Golden Lady siyah oje üzerine yine tek kat Treasure Chest sürdüm ve Rimmel London un matlaştırıcısı ile matlaştırdım.İFW nin ilk günü tırnaklarım da bu vardı.En yakın zaman da tek başına kullanmayı düşünüyorum...








11 yorum:

  1. AHH çok güzelmiş ama bu =(( golden rose falan çıkarsada bizde alsak =((

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir manikür olmuş şekerim :) giderken ne giydin acaba onuda göstersennn

    YanıtlaSil
  3. Siyah üzerine sarı sim çok şık durmuş, paylaşım için teşekkürler ;) Bu arada blogumda bir hediye çekilişi düzenliyorum katılmak isterseniz beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. yarın ben de bunu süreceğim, ama tabanına çok güzel bir oje buldum harika olacak. Gorunce çok beğeneceksin:))

    YanıtlaSil
  5. Simlilerden gidiyoruz yanlız bu süpermiş beybi

    YanıtlaSil
  6. Selam ,yaşasın bir kova blog daha keşfetmişim...takipdeyim tatlım sevgiler..oje müthiş ben de aldım sim sim sim...

    YanıtlaSil
  7. tek başınada istiyorum bu ojeyi :) siyahlada altın güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Muhteşemmiş ya! ben okul oldugu için yeni manikür yapamıyorm ama 17 subat dogum gunum bunun ıcın kırmızı ve yesıl manıkur yapcam okul falan dınlemedenn :D

    www.herseyburada-taylor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. En yakın zaman da bunun sade sürülmüş hali geliyor

    YanıtlaSil
  10. Süppper, bayılıyorum simlere :)

    YanıtlaSil