30 Kasım 2011 Çarşamba

China Glaze Trendsetter

China Glaze Trendsetter Metro koleksiyonundan bir oje.Hatta koleksiyonun en sevilen ojesi diyebilirim sanırım .Hardala kaçan açık kirli yeşil bir renk.İçinde ışıltılar var ben şişe de ki ışıltıları yakaladım ama tırnakta çok belirgin yakalanmadı.İki katta opak oldu.Üç gündür tırnaklarım da ama herhangi bir soyulma olmadı.Oje çok parlak kurumuyor yani hafif matlığı var ama tamamen mat kuruyor denilmez.Ben Metro koleksiyonundan bir tek bu ojeyi almayı planlıyorum ama bunun yanında birkaç tane daha aldım.Sırayla onları da sürmeyi planlıyorum :D.







4 yorum:

  1. bu super duruyordu sende bebeyimmm <3

    YanıtlaSil
  2. yakından gördüğüm için diyorum çok çok güzel bir renk, fotoğraflarda biraz koyu, kirli gibi çıkmış ama ben bayıldım buna daha canlı

    YanıtlaSil
  3. çok görülmemiş değişik bir renk yakışmış sana :)

    YanıtlaSil